Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Welke sport beoefen je?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.
Resultaten 1 tot 10 van de 21
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 

Welke sport beoefen je?

Hallo allemaal!

Ik ben eigenlijk benieuwd naar welke sport jullie beoefenen, hoe lang al en waarom.

Aangezien ik zelf op zoek ben naar een nieuwe uitdaging.
    Sport nu al 5 jaar niet , nadat ik zelf fanantiek stijldansen heb gedaan. Ik ben daar mee gestopt omdat er voor mij geen uitdaging meer in zat, behalve als ik ging wedstrijddansen, maar daar was ik net niet goed genoeg en gedisiplineerd genoeg voor. Daarvoor heb ik ook een aantal jaar getennisd met mijn zusje, maar dit deden wij omdat die wouden doen en op dat moment naast de tennisbaan woonden (haha hoezo lui!!)!

Ik ben benieuwd!

Liefs,
    Riekje
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler SyntaxNL's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    5,840
    Bracelets
    SyntaxNL is nog maar een beginner 
    Op me 6de begonnen met Kungfu. Rond me 7de verder gegaan met Karate. Op me 11de trok Ninjutsu me aan en ben ik dat gaan beoefenen. Rond me 17de nog 2 jaar Kickboksen gedaan en nu vanwege medische redenen niks meer en ja, dat is kut :{

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Altijd vervelend als je met je passie moet stoppen wegens medische redenen!

Ik voetbal zelf, hou van boardsports (skateboarden, snowboarden, golfsurfen) en sinds kort wielren ik ook.. Niet allemaal even fanatiek, maar heb er in elk geval plezier mee!
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik voetbal (vanmogen nog met 5-1 verloren pffff) maar goed het biertje in de kantine vergoed een hoop (ik zit niet voor niets in het 3e, wij proberen altijd de derde helft te winnen)
    Ik heb veel sporten gedaan, van gym tot karate, mocht je aan je figuur willen werken kan ik zeker karate aanbevelen, ik had altijd op maandag training en dinsdags nerens last van en dan woensdag en donderdag vergaan van de spierpijn.
    UnderTheGunafbeelding

Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Bij welke club zit je en in welke (bier)klasse voetbal je?

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    zondag 6e klasse in zuid oost Friesland. En jij?
    Laatst gewijzigd door luca15; 25-09-11 om 20:06.
    UnderTheGunafbeelding

Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Ik voetbal in de 4e klasse op zaterdag bij de club Union (regio Nijmegen), heb ook een tijd op zondag gespeeld, maar dat is me vaak toch wat te vroeg

PKR speler
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    6,019
    Bracelets
    glamourqueen is nog maar een beginner 
    Ik heb 20 jaar op de Badminton gezeten,na een tijdje traning gedaan te hebben heb ik 5 jaar 3e klas competitie gespeeld door t hele land.Alleen een nadeel was altijd in t wekend dus daar ben ik mee gestopt, heb nog een tijdje op dinsdag avond bij de recreanten gespeeld maar daar was het nivo zo laag dat ik mee gestopt ben.nu loop ik twee keer per week op dinsdag en donderdag avond samen met een colega van me ander half tot 2 uurtjes ongeveer zo,n 10 kilmeter .Moet zeggen bevalt me prima.tot nu toe mis ik de badminton nog niet.

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2010
    Chips
    5,383
    Bracelets
    Djaxy is nog maar een beginner 
    Ik speel nog wel badminton. Speel niet hoog, daar ben ik niet voor in de weg gelegd Ik vind het best relaxed, 2 uurtjes training en 2 uurtjes ' vrij spelen' en naderhand gezellig een biertje pakken.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Voetbal, badminton, schaatsen, wielrennen, allemaal op amateur niveau, wel comp badminton maar niet superhoog.

Forum rechten