Klopt idd dat het pas vanaf 1500 games ofzo wat beter gaat, daarvoor speelde ik alleen 60ct sng's en af en toe klein toertje, dan gaat het niet zo snel lol xD
Ik speel normaal gesproken 4 tafels tegelijk. Zit hiernaast ook vaak nog op msn ofzo wat wel is afleidend kan werken![]()
Als ik de 11 dollar buy-in wat beter onder de knie heb zou ik idd kunnen overwegen om langzaam op te bouwen in het aantal tafels, maar ik hou het eerst nog even bij 4 denk ik.
Wat ik wel echt een nadeel vind is dat hoe hogere buy-in je speelt hoe minder snel de tafels vullen. Ik denk dat bijvoorbeeld bij de 22 dollar buy-in de eerste tafels alweer afgelopen zijn voordat je aan de 6 a 7 tafels zit, dit is 's avonds, om nog maar niet te beginnen over 's middags of 's ochtends. Natuurlijk, hiervoor zou ik naar stars moeten, maar heb al eerder gezegd dat ik dat liever niet doe
Btw: wat is in jou ogen een goede sample, want volgens mij zijn er dan maar heel weinig spelers op pkr die een sample hebben die groot genoeg is om wat over te kunnen zeggen. (Ik weet het, jij bent een uitzondering domdy).
Onderwerp: Wel of niet doen?
-
23-12-11 #11Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
24-12-11 #12
Hahaha, heb net op grappige manier complimentje gekregen in 11 dollar sng die niet als compliment bedoeld was xD
Iemand dacht dat ik een pokerbot was. Hij vond mijn stats unreal, en hij beschreef een paar acties waaruit het bleek. Kon hier wel om lachen
Ik callde hem een keer op de river met K hoog met 2 pair op tafel en won en nog zo'n situatie. En dan ben ik gelijk een bot lol, had gewoon een read op hem.
Laat ik me er maar niet aan storen en het als een compliment zien
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
24-12-11 #13
1500 sample is best goed op SNG, helemaal omdat je scope sinds jij je concentreerd op sng behoorlijk solid is, sng is meestal 2K sample maar voor mtt veel hoger, iemand die mtts killed met een sample van 500 kan je totaal niets over zeggen.
Poker is wiskunde en dat zegt jouw wel wat met je bedrijfswiskunde (heb ik ook gedaan btw), je true roi op sng zal pas op zo n 10K games komen ongeveer, terwijl op mtt je true roi er pas uitkomt na 100K games? 200K games? geen idee, is afhankelijk van aantal runners, hoe hoger t aantal runners hoe hoger variance en hoe hoger je sample voor je rue roi moet zijn.Laatst gewijzigd door domdy; 24-12-11 om 07:09.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google