Ik grind momenteel de 5,50 regular 6-seater sit en go's, maar ik zit er aan te denken om over de gaan op de 22 dollar 6-seater regular sng's.
Waarom dan niet eerst 11?, bij 22 zijn de blindlevels 2 minuten langer en dat lijkt me wel wat.
Mijn gemiddelde ROI voor de 5,50 regular sng's ligt zo tussen de 17,5 en 20% genomen over ik denk zo'n 1200 a 1300 sng's. En mijn bankroll is nu ruim 1400.
Is mijn roi denk groot genoeg om ook op 22 nog redelijke winst te maken? (Ik snap uiteraard dat mijn roi flink zal dalen door het hogere niveau aan deze tafels, maar dat betekend niet dat ik minder winst maak). En met de grootte van mijn bankroll is het volgens mij wel redelijk veilig om deze buy-in te spelen, toch??
Zijn er mensen die denken dat het verstandig is dit te doen, of juist niet en waarom?
Natuurlijk is dat helemaal aan mezelf, maar wat advies zou geen kwaad kunnen![]()
Onderwerp: Wel of niet doen?
-
19-12-11 #1
Wel of niet doen?
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
20-12-11 #2
-
20-12-11 #3
Dankje, dat was precies waar ik ook aan dacht
-
20-12-11 #4
$5 SNG met 17%/20% is prima, mits goede sample, 1300 is nog steeds een krappe sample maar iig over nagedacht so ok.
Bankroll $1400 en $5 SNG spelen is perfect safe.
Bankroll $1400 en $10 spelen is prima safe.
Bankroll $1400 en $20 spelen kan, maar 1 downswing en je hebt scared money waardoor je niet meer lekker kan spelen imo.
Zou t eerst ff op $10 stakes proberen imo, want als je 17%+ heb op $5 stakes moet je die $10 ook aankunnen.
/GL
-
21-12-11 #5
Heb 8x 22 dollar sng gespeeld, daarvan 3x 2e verder niks, nog geen geweldig resultaat, maarja... wat kun je zeggen over 8 sng's, nog helemaal niks. Valt me wel op dat deze niet snel vullen. Daarom denk ik dat een mooie tussenoplossing is dat ik de 11 en 22 gewoon beetje door elkaar mix, hoewel het bij de 11 dollar sngs wel lijkt of ik niet mag winnen. Valt me echt op dat ik op de 5,50 veel meer coinflips win dan bij de 11. Dit zal wel puur toeval zijn, heb ook nog niet al te veel 11 dollar sngs gespeeld. Het niveau is iig niet veel hoger.......
Ik merkte toch ook wel een beetje dat ik bij de 22 soms wat banger ben te verliezen (waar jij het ook over had domdy), terwijl ik dit bij de 5,50 sng's niet heb. Dit is natuurlijk niet goed, dus daarom denk toch beter om vooral 11 dollar te spelen.
Na de 8x 22 nog 4x 11 gedaan, maar daar ging letterlijk alles mis en dus niet gecashed
, vandaag -70, mocht dit door blijven gaan, ga ik zoals luca zei terug op de 5,50 en ik denk ook dat ik hierbij 1000 als grens ga stellen.
-
21-12-11 #6
Ik zou inderdaad proberen om op de $11 een redelijke sample size te creëren en kijken hoe het daar ging. Coinflips niet winnen is natuurlijk geen reden om een limiet af te schrijven, en ook 10 SNGs verliezen in die limiet niet.
Dat de blindlevels bij $22 wat langer zijn is misschien wel fijn, maar pas wel op met je bankroll. Als je de $5,50 kan verslaan moet de $11 ook lukken, zoals Domdy zegt. Pak die gewoon eerst aan en schuif dan naar de $22 met een grotere bankroll (geen scared money meer).Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
21-12-11 #7
Op Stars hebben de 6-seaters 10 min. blindlevels (2 min. langer dan op PKR), krijg je iets van drie á vier keer zoveel handen per blindlevel gok ik en zijn er meer blindlevels. Misschien daar eens kijken?
Ik speel ze ook af en toe op Stars en daar zijn ze veel minder snel bingo. Soms zijn de blinds nog geen 100 en zit je al ITM...One shove, one kill.
No luck, just skill.
-
21-12-11 #8
Ik ben ook druk geweest op de 6 seater sng's en heb tot de 1000 de 10 dollar sng's gespeeld en dat als ondergrens gesteld voor de 20 dollar sngs.. de 20 dollar heb ik al een geruime tijd gespeeld en is heel goed te doen, soms verbazend hoe slecht sommige spelers daar zijn.
Sinds de verandering van de payout structure hen ik gestopt met de sng en me meer gaan verdiepen in de cash games.. wel ergggg wennen
Of is de payout structure alweer terug gedraaid, dan ga ik ze ook maar weer spelen
..
Maar ja wat Lucas ook zegt dus, gewoon een ondergrens stellen.."May the flop be with You!"
-
23-12-11 #9
Ja, misschien zou pokerstars een betere optie zijn, maar heb een paar keer pokerstars gedaan en vond dat echt saai. Het is echt wennen om een andere pokersite te spelen als je PKR gewend bent. En als ik me verveel met poker ga ik veel fouten maken, dus ik hou het maar bij PKR.
Op stars heb ik er gewoon niet zo veel plezier in
Toch bedankt voor advies!Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
23-12-11 #10
Heb toch maar even uit nieuwschierigheid je gescoped, en laatste 1500 games zijn straigth up, ziet er erg goed uit, maar sample aan de korte kant dat wel.
Anyway, geen idee hoeveel tafels je tegelijk speelt maar als je t serieus wilt aanpakken kan je voor de skill gaan en ''upsteppen'' of voor de ''grindmode'', dit is veel simpeler en minder stressy, dus eerst 2 tafels winstgevend dan 4 en doorgaan naar 9 tafels winstgevend met een decent roi. Als je dat een tijd volhoud en je roi klopt idd (ook na een langere sample), bouw je easy een mooie roll op die elke maand omhoog gaat. Is best saai maar erg safe way om een goede basis roll te maken en daarna verder te gaan denken.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google