Hier nog maar een handje.
Deze uit de Dirty Dozen (6-seater):
Ik weet niet meer hoeveel er nog in zaten, maar volgens mij was dit zo 20 spelers van de bubble verwijderd.
Table #42555897 - Tournament #24756520 Table #49
Starting Hand #1970664021
Start time of hand: 06 Jan 2012 22:27:10
Last Hand #1970663150
Game Type: HOLD'EM
Limit Type: NO LIMIT
Table Type: TOURNAMENT
Money Type: TOURNAMENT CHIPS
Blinds are now 300 / 600
Button is at seat 2
Seat 1: G1LLY - 25,837
Seat 2: Blockju - 14,219
Seat 4: slavicdavic - 20,863
Seat 5: satapatakiouta - 13,127
Seat 6: maanu25 - 11,479
Shuffling Deck
Moving Button to seat 2
G1LLY posts ante of 75
Blockju posts ante of 75
slavicdavic posts ante of 75
satapatakiouta posts ante of 75
maanu25 posts ante of 75
Pot sizes: 375
slavicdavic posts small blind (300)
satapatakiouta posts big blind (600)
Dealing Cards
Dealing [K d][K h] to Blockju
maanu25 folds
G1LLY calls 600
Blockju raises to 2,186
slavicdavic folds
satapatakiouta calls 2,186
G1LLY calls 2,186
Pot sizes: 7,233
Dealing Flop [9 h][9 d][4 d]
satapatakiouta checks
G1LLY checks
Blockju bets 2,832
satapatakiouta raises to 10,866 (all-in)
G1LLY has requested more time
G1LLY calls 10,866
Blockju has requested more time
Blockju is using the time bank
Blockju has 12 seconds remaining in the time bank
Blockju ?????????
Wat zou jij hier doen en waarom????
Ik plaats dit niet omdat ik hier echt niet weet mag ik moet doen (al blijft er een lichte twijfel), maar ik ben wel benieuwd hoe anderen hierover denken en wat hun redenatie is om hier te folden of all in te gaan (bij callen hou je 1100 over, geen optie).
Onderwerp: Wat zou jij hier doen en waarom?
-
09-01-12 #1
Wat zou jij hier doen en waarom?
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
09-01-12 #2
Chips in! Wat de uitkomst ook is chips in as soon as possible.
Al is t 1 voor de bubble ----> chips in!
Mja nu zit je postflop in een 3way pot wat je never wilt.
Anyway, ik zou m iets anders spelen (ik zeg niet dat t beter is btw)
Preflop iets groter raisen, begrijp dat je een call wilt maar je maakt t best intressant om te callen voor donks met hun A rag en andere troep handjes. Dus ik hoop haedsup op de flop te komen, als er dan geen aas komt gaat ie allin meteen.
Maargoed das geen antwoord op je vraag
Laatst gewijzigd door domdy; 09-01-12 om 18:24.
-
09-01-12 #3
Maargoed as played gaat ie bij mij denk ik ook allin al vind ik t moeilijk postflop te oordelen omdat ik m zelf anders speel.
-
09-01-12 #4
Edit3:
Leuk handje btw, in principe speel je m perfect but......
We zitten op PKR, alles onder $50 buyin MTT speelt een groot deel van t veld loose as hell.
Normale preflop en cbets ect werken gewoonweg niet (op andere netwerken veel wel maar op PKR niet).
Met standaard preflop spel kom je veel te vaak in 3way of family pots, waar je geen idee hebt waar je staat.
Ik raise preflop vaak wat groter om iig HU te komen, of zelfs open shoven (klinkt donkish i know), je krijgt zo vaak een call.
-
09-01-12 #5
Ik vind dit niet zo een makkelijke hand.
Wellicht zit G1LLY daar met A-9 of 4-4. Waar gaat deze speler mee callen?
De raise van satapatakiouta is niet perse beangstigend, die wil hier de pot oppakken na een zwakke c-bet van de initial raiser.
Maar goed, de pot is inmiddels redelijke gegroeid..
TIME BANK
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
09-01-12 #6
Heb je het hier over preflop of de vraag waar uiteindelijk om gaat???
Preflop zou ik hier niet pushen, met 24 blinds vind ik dat toch echt te vroeg, vanaf een stuk of 13 a 14 blinds had ik dat wss wel gedaan.
Er zijn verschillende manieren om hier KK te spelen, waarvan meerdere manieren correct zijn zoals jij al eerder zei, maar het hangt ook af van hoe jij je tegenstanders inschat. Ik was nog vrij nieuw aan deze tafel en had nog geen idee hoe de tegenstand was dus ben ik niet gelijk te hoog gaan raisen, je kan er ook voor kiezen om dan juist hoog te raisen om gelijk maar even aggressief binnen te vallen, maar ik besloot het nu om het zo te spelen. Heads-up is natuurlijk het meest ideale in zo'n situatie, maar soms is dat niet te voorkomen.
Ik zal morgen de uitkomst wel posten.Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
10-01-12 #7
Ik zou het erin stampen en duimen!
-
10-01-12 #8
Blockju raises to 11,958 (all-in)
G1LLY calls 11,958
Pot sizes: 39,831
Pot sizes: 2,184
G1LLY shows [A d][2 d]
Blockju shows [K d][K h]
satapatakiouta shows [6 s][6 c]
Dealing Turn [7 h]
Dealing River [3 s]
Blockju has Two Pairs: Kings, 9s
Blockju wins 2,184 from side pot #1 with: Two Pairs: Kings, 9s
Fascienne: OMg
Blockju wins 39,831 with: Two Pairs: Kings, 9s
Seat 1: G1LLY - 11,618
Seat 2: Blockju - 42,015
Seat 4: slavicdavic - 20,488
Seat 5: satapatakiouta - 0
Seat 6: maanu25 - 11,404
End of Hand #1970664021
Na wat denken besloot ik toch all in te gaan, dit om de volgende redenen:
1. Hoewel ik de spelers niet echt kende leek het me toch niet waarschijnlijk dat ze mijn preflopraise callden met een 9, de kans bestond wel maar er zaten niet veel 9's in de range waar ik villain op zette. Het was opvallend dat G1llY slechts callde wat toch aan de ene kant wel sterk overkomt, maar ik vond hem toch iets te twijfelachtig overkomen, hij keek nog op zijn kaarten, nam de tijd en callde slechts. Het kon gespeeld zijn, maar dan is dat vaak wel duidelijk (extreem vaak op kaarten kijken, extra tijd inschakelen). Over satapata..... maakte ik me wat minder zorgen, hij kon hier in principe met heel veel handen proberen de pot op te pakken met redenen die al eerder genoemd zijn.
2. Als ik foldde hield ik nog 11K achter en aangezien het niet te lang zou duren voor het volgende blindlevel zou komen (400/800) zou ik al snel fold of all in moeten spelen en dan mag je vaak al blij zijn met een flipje.
Dan kan ik beter wat risico nemen, want je kan nou eenmaal beter 1x deep gaan dan 4x mincashen.
Uiteindelijk was ik hiermee ruim chipleader en breidde het na een aantal handen uit naar 61K, waarna ik later bij een nieuwe chipleader aan tafel kwam waarmee ik de confrontatie probeerde te vermijden wat niet altijd lukte en waardoor ik wat chips verloor. Uiteindelijk verloor ik bijna mijn hele stack met 99 tegen KQ preflop all in. Eindigde op 7e plaats.
Ps: G1LLY misplayed zijn hand hier totaal, ten eerste callt ie mijn raise preflop met A2 suited, dat is al zeer matig te noemen. Vervolgens checkt ie op flop (begrijpelijk) en daarna callt ie een reraise waarbij iemand all in is met een flushdraw op een paired flop...... Als je dan toch besluit je flush te chasen ga er dan overheen all in om nog meer druk op mij te leggen (al maakte dat in dit geval ook weer niet heel veel uit omdat ik toch al bijna all in was dan).Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
10-01-12 #9
Nice call.
Notitie kan bij G1LLY gezet worden dus
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
16-01-12 #10PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
Mooie call inderdaad. Het is wel een moeilijke beslissing, maar ik volg je gedachtegang hierin wel.

LinkBack URL
About LinkBacks
).
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google