Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Wat te spelen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,024
    Bracelets
    justin1331 is nog maar een beginner 

Wat te spelen?

Zo'n 10 dagen geleden ben ik op een nieuw account begonnen op PKR. De vooruitgang is beter dan ik had durven hopen; Na maandag eerste te worden op de freeroll en vanavond op wonderbaarlijke wijze 10 dollar te cashen op de 2/4c NL cash game binnen een half uur ben ik op een heel andere bankroll terecht gekomen dan ik gewend ben.
    (Heb nu grofweg 25$)

Het probleem is dat ik niet weet waar ik moet spelen. Veel toernooien lijken het spelen niet waard door een combinatie van een lage opkomst en een belachelijke rake.
    Op dit moment speel ik een combinatie van:
    -2c/4c NL cash game
    -De 150 en 375 added Facebook tournaments.
    -PKR Forum freeroll.

Welke tafels/toernooien/SnG's raden jullie aan?
    Alvast bedankt!

Justin.
    PKRSpecial. "No funny stuff".

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Je zou $1 sng kunnen spelen maar die hebben 20% rake dus das weer suicide.
    Denk dan toch t beste NL4, 4 tafels tegelijk.

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    dus de 1$ sng's zou je niet spelen? want ik speel deze voornamelijk :P de rake is er idd wel hoog maar ik win wel geregeld
    cash 2c/4c vind ik wat teveel bingo

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik ben in eertse instantie de $1,20 DT's gaan spelen. Je moet voor jezelf een BR afspreken voor je een hogere level gaat spelen (zoek even in het forum, volgens mij staat er ergens wel een topic over BRM). Ik heb voor mezelf de regel dat als ik 100x een buy-inn kan betalen ik een stapje hoger mag. Dus als voorbeeld, ga $1,20 tafels spelen, bij vookeur DT's (deze zijn makkelijk om je BR uit te bouwen) en zodra je $120,- op je account hebt ga je de $3,45 tafels spelen.
    Maar goed.... als jij vind dat je aan 50x de buy-inn genoeg hebt, ga je dan een stapje omhoog. Het is maar net waar je jezelf goed bij voelt, zolang je maar geen "scary-money" gaat spelen (is ook al eens een topicje over geweest geloof ik).

iig GL met het uitbouwen van je BR.
    Laatst gewijzigd door luca15; 25-12-11 om 22:13.
    UnderTheGunafbeelding

Forum rechten