Zo'n 10 dagen geleden ben ik op een nieuw account begonnen op PKR. De vooruitgang is beter dan ik had durven hopen; Na maandag eerste te worden op de freeroll en vanavond op wonderbaarlijke wijze 10 dollar te cashen op de 2/4c NL cash game binnen een half uur ben ik op een heel andere bankroll terecht gekomen dan ik gewend ben.
(Heb nu grofweg 25$)
Het probleem is dat ik niet weet waar ik moet spelen. Veel toernooien lijken het spelen niet waard door een combinatie van een lage opkomst en een belachelijke rake.
Op dit moment speel ik een combinatie van:
-2c/4c NL cash game
-De 150 en 375 added Facebook tournaments.
-PKR Forum freeroll.
Welke tafels/toernooien/SnG's raden jullie aan?
Alvast bedankt!
Justin.
Onderwerp: Wat te spelen?
Resultaten 1 tot 4 van de 4
-
23-12-11 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Aug 2011
- Chips
- 2,024
- Bracelets
Wat te spelen?
PKRSpecial. "No funny stuff".
-
24-12-11 #2
Je zou $1 sng kunnen spelen maar die hebben 20% rake dus das weer suicide.
Denk dan toch t beste NL4, 4 tafels tegelijk.
-
25-12-11 #3
dus de 1$ sng's zou je niet spelen? want ik speel deze voornamelijk :P de rake is er idd wel hoog maar ik win wel geregeld
cash 2c/4c vind ik wat teveel bingo
-
25-12-11 #4
Ik ben in eertse instantie de $1,20 DT's gaan spelen. Je moet voor jezelf een BR afspreken voor je een hogere level gaat spelen (zoek even in het forum, volgens mij staat er ergens wel een topic over BRM). Ik heb voor mezelf de regel dat als ik 100x een buy-inn kan betalen ik een stapje hoger mag. Dus als voorbeeld, ga $1,20 tafels spelen, bij vookeur DT's (deze zijn makkelijk om je BR uit te bouwen) en zodra je $120,- op je account hebt ga je de $3,45 tafels spelen.
Maar goed.... als jij vind dat je aan 50x de buy-inn genoeg hebt, ga je dan een stapje omhoog. Het is maar net waar je jezelf goed bij voelt, zolang je maar geen "scary-money" gaat spelen (is ook al eens een topicje over geweest geloof ik).
iig GL met het uitbouwen van je BR.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google