Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.
Resultaten 551 tot 560 van de 656
    Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    heb het ook meteen gedaan... dus kom op mensen

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    16,545
    Bracelets
    Danny staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Kijk als we nou eens afspreken om met zijn allen in onze naam te zetten www.pkr.nl... bij pkr.com

Dan bereiken we al heelveel mensen!!

En zodra je bij een nederlander aan tafel zit.. gelijk vragen of ze pkr.nl al kennen

Ik heb het hier naar mijn zin En misschien komen er sommige oude leden weer terug!! of zullen we nieuwe toffe leden erbij krijgen!

X

Riek
    Kijk daar worden we vrolijk van
    Top idee!

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    ik weet niet of het al mogelijk is, maar op sommige sites kun je een filmpje plaatsen dat wordt gelinked naar youtube. je kunt het afspelen op bijv. bij hyves zelf. je hoeft dus niet eerst naar youtube. is dat hier ook mogelijk?

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Hoe meer mensen het doen!! hoe meer reclame!

En probeer ook reclame te maken als je op bv een pokerhyves komt.. of stiekum op een andere site

Tis natuurlijk freerolls op pkr.com vanaf hier.. Maar er zijn gng leden die ook ergens anders spelen!

Tis maar een id

X

Riek
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler TableGrinder's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Chips
    5,659
    Bracelets
    TableGrinder loopt al met vijf bracelets rond 
    ook gedaan
    grinding the tables

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    5,737
    Bracelets
    sanneke1966 is nog maar een beginner 

Fair play @ pkr

Ed hier goedenavond ,

wat dacht je van fairplay ....... ik heb altijd het gevoel dat ik in freeroll tourneys genaaid wordt.
    Je kan mij niet wijs maken dat als ik 2 x pocket Aas krijg en 1 x KK dat ik uit drie handen niet 1 x win. En dit in 1 tourney. Dus big stack hebben en binnen drie a vier handen itgeschakeld zijn.
    Je kan zeggen das pech (wat ik dus niet geloof) maar goed, was het nu zo dat dat maar 1 x in de zoveel tijd gebeurd dan was dat nog geloofwaardig maar nee dit gebeurd mij te regelmatig dat wil zeggen als ik bv. 3 tourneys speel op een avond er i.i.g 2 ervan zo eindigen voor mij. Mij teveel dus.
    Ik speel al een geruime tijd bij PKR maar sinds ik ben gestopt met storten is het alleen maar slechter gegaan (het begint er op te lijken dat dit er mee te maken heeft !!). Ben trouwens wel silver member en dat wordt je ook nie so maar volgens mij.
    Conclusie is dat ik hier mijn zuur verdiende centen niet mee aan uit ga geven, wil best een gokje wagen maar dit is niet geloofwaardig meer en ben diep teleur gesteld.

Ik zou toch wel eens willen weten of er meer mensen zijn die dit is overkomen of dit gevoel hebben. reageren kan hier ook.

Des al niet te min zou ik dit graag verbetert zien als je er toch naar vraagt.

groeten Ed

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanneke1966 Bekijk berichten

Des al niet te min zou ik dit graag verbetert zien als je er toch naar vraagt.

groeten Ed
    En wat zou PKR.nl daar aan kunnen/moeten doen?
    "There is more to poker than life."

Premium Member Fodjuh's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    15,566
    Bracelets
    Fodjuh loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    En wat zou PKR.nl daar aan kunnen/moeten doen?
    Uhm (A), verdomd weinig.

Afreageren oke, alsof een groep mensen van PKR.nl de techneuten van PKR.com kan overtuigen. (met alle respect voor de PKR.nl mensen)

Als de software al periodiek getest wordt door een onafhankelijk bedrijf.

Fodjuh.

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Dubbelpost

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    ik denk dat er iemand toe is aan een nieuwe functie binnen deze site, nu we het toch over verbeteringen hebben ( --> en dan bedoel ik niet mezelf, voor de dommere onder ons:9)

btw, ik heb nog geen reactie gehad over mijn eerdere vraag

Forum rechten