heb het ook meteen gedaan... dus kom op mensen![]()
Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
21-01-10 #551
-
21-01-10 #552Administrator
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 16,545
- Bracelets
-
21-01-10 #553
ik weet niet of het al mogelijk is, maar op sommige sites kun je een filmpje plaatsen dat wordt gelinked naar youtube. je kunt het afspelen op bijv. bij hyves zelf. je hoeft dus niet eerst naar youtube. is dat hier ook mogelijk?
-
21-01-10 #554
Hoe meer mensen het doen!! hoe meer reclame!
En probeer ook reclame te maken als je op bv een pokerhyves komt.. of stiekum op een andere site
Tis natuurlijk freerolls op pkr.com vanaf hier.. Maar er zijn gng leden die ook ergens anders spelen!
Tis maar een id
X
RiekLeer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
22-01-10 #555
-
25-01-10 #556PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 5,737
- Bracelets
Fair play @ pkr
Ed hier goedenavond ,
wat dacht je van fairplay ....... ik heb altijd het gevoel dat ik in freeroll tourneys genaaid wordt.
Je kan mij niet wijs maken dat als ik 2 x pocket Aas krijg en 1 x KK dat ik uit drie handen niet 1 x win. En dit in 1 tourney. Dus big stack hebben en binnen drie a vier handen itgeschakeld zijn.
Je kan zeggen das pech (wat ik dus niet geloof) maar goed, was het nu zo dat dat maar 1 x in de zoveel tijd gebeurd dan was dat nog geloofwaardig maar nee dit gebeurd mij te regelmatig dat wil zeggen als ik bv. 3 tourneys speel op een avond er i.i.g 2 ervan zo eindigen voor mij. Mij teveel dus.
Ik speel al een geruime tijd bij PKR maar sinds ik ben gestopt met storten is het alleen maar slechter gegaan (het begint er op te lijken dat dit er mee te maken heeft !!). Ben trouwens wel silver member en dat wordt je ook nie so maar volgens mij.
Conclusie is dat ik hier mijn zuur verdiende centen niet mee aan uit ga geven, wil best een gokje wagen maar dit is niet geloofwaardig meer en ben diep teleur gesteld.
Ik zou toch wel eens willen weten of er meer mensen zijn die dit is overkomen of dit gevoel hebben. reageren kan hier ook.
Des al niet te min zou ik dit graag verbetert zien als je er toch naar vraagt.
groeten Ed
-
25-01-10 #557
-
25-01-10 #558
-
26-01-10 #559
Dubbelpost
-
26-01-10 #560
ik denk dat er iemand toe is aan een nieuwe functie binnen deze site, nu we het toch over verbeteringen hebben
( --> en dan bedoel ik niet mezelf, voor de dommere onder ons:9)
btw, ik heb nog geen reactie gehad over mijn eerdere vraag

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google