Dat is ff een lange reply![]()
Wat kan er beter:
Tja, alles wat ik al in gedachten had staat al zo'n beetje hierboven.
Zal es kijken wat er meer verbeterd kan worden.
Bracelets zin misschien dit:
"(Naam) heeft (aantal) Bracelet(s) verdiend!"?
Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
06-03-09 #21
-
06-03-09 #22
tim, om zijn arm kan ook. .... heeft al 3 bracelets om de arm. (klinkt iets minder maar tog...
)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-03-09 #23Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
[quote=donuthare;10177]Het is misschien ook wel leuk dat je kan kieze n uit 2 of 3 verschillende looks van de site(pkr, lente, royalflush, pipi langkous) zoiets. [quote]
Een skin met zeezicht zegt flipper wel iets, of word het dan te BLAUW
Verder een mini-icoontje voor I.E. zoals pkr.com maar in blauw-wit-rood ofzo.
Bij het ontvangen van een privebericht word ik op de hoogte gesteld door mail, echter hier ontbreekt een link naar het desbetreffende bericht. Niet dodelijk maar zou toch mooi zijn en lkkr handig.
-
06-03-09 #24
wat mij verbaast is dat er af en toe(elk uur ofzo) 1 chip bijkomt. hoe zit dat?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-03-09 #25MullieGuest
Wat kan je eigenlijk met de chips van het forum.......
-
07-03-09 #26Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
Goei vraag, geen idee dus kgeef ze maar weg eh
Wel de regel ivm karma uitdelen stoort me tochwel een beetje. Wrm moet ik nu bv weer eerst karma aan andere geven voor ik WDW (ivm zen geleverd werk met dropbox) weer kan geven ??
Ksnap dat er mss anders misbruik van gemaakt word maar 4 anderen (d8 ik) is mss iets te.
-
07-03-09 #27
Chips krijg je automatich zo lang je op pkr.nl bent aangemeld. Dit geld voor iedereen.
Idd. zo'n icoontje is opzich wel leuk ja
maar het rood-wit-blauw zou denk ik niet zo passen bij de lay-out van de site. Is niet heel erg nodig maar zou wel leuk staan.
Ik denk niet dat er een keuze komt te staan voor een lay-out waarin je kunt kiezen. Ze bestaan wel ja, maar of het nodig is?
Op pkr.com zie je "Find player"
Wat nou als dat ook bij ons komt te staan? Maar dan wel dutch-only.
Bracelets:
Anders hou je het gewoon lekker simpel:
(Naam) heeft al (aantal) bracelets!
-
07-03-09 #28Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
-
07-03-09 #29
Dit stukje gelezen die Tim heeft geschreven bij het onthullen van het nieuwe systeem?
Hoeveel weet ik niet maar dat zul je later wel merken.Chips
Omdat chips ook erg populair was in de poll heb ik eens gekeken waar je nog meer punten voor kan sparen. Sparen voor chips werkt als volgt:
Voor allerlei acties op het forum ontvang je chips: je aanmelden als PKR.nl speler, reacties plaatsen, discussies waarderen, reacties op jouw discussie, nieuwe mensen naar het forum verwijzen, karma ontvangen en nog veel meer. Hoe actiever je op het forum bent, hoe meer chips je ontvangt.
Je kan je chips ook op de bank zetten en er rente over krijgen, en ze zelfs aan elkaar doneren. Voor goede ideeën en berichten zal ik niet alleen af en toe karma uitdelen, maar ook eens wat chips doneren.
Ik wil eerst maar eens kijken hoeveel en snel iedereen chips verzamelt, maar er zullen wel bonussen aan verbonden zijn. Zo lijkt het me leuk om af en toe een toernooitje te organiseren voor de chipleaders van het forum, als bedankje dat zij actieve forumleden zijn.
Ook is het denkbaar dat we in de toekomst bij de prijsvragen ook wat uitdelen aan chipleaders, of bijvoorbeeld aan mensen die in een korte tijd veel chips verdienen.
Voor de chips ben ik nog op zoek naar wat plaatjes van chips/stacks die we kunnen gebruiken. Ook hierbij geldt: wie met wat goed aankomt kan een bonusje verwachten op zijn karma
Voor wat meer uitleg zal ik een artikel op de wiki zetten waar iets meer in staat. Tot die tijd, deel vooral veel karma uit en verzamel die bracelets en chips!
-
08-03-09 #30Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
Euhm ja wel gelezen maar niet volledig mee. Als pokerspeler chips weggeven ??
Karma krijgen heb je niet onder controle, en hangt het hierbij af van hoeveel je krijgt ?? Nog ff w88 tot de wiki pagina er is denk.
Anyway na men stapje heb ik 21 credits verdiend na +- 7u. dus iets van 1 chip per 20 min. online ofso. Ook nog wat teruggekregen van WDW dus bijna winstgevend avondje
De tourtjes lijken me dan wel weer leuk maar tja daarvoor was ik hier zowiezo al he, play cards god damned
Btw heb me eens laten gaan en heb mss wel een plaatje voor de chips, waar blijf ik daarmee ??

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google