Jongens bedankt voor de info, maar zover was ik ook al geraakt![]()
Ik bedoelde mss meer een favorietenknop dan, en eigenlijk niet enkel voor posts maar ook dat je wikipagina's als een favo kunt opgeven. Ik denk daarbij aan de trhead (of was dit op wiki zelf) over een wikipagina schrijven: bekijk ik wel eens omdat het me de moeite lijkt er ooit eens aan te beginnen (maar waar stond het ook alweer), bankrollmanagment e.d.
De thread over hoe de chips werken bv heb ik ook al meerdere keren trug opgezocht (ben er nog niet uit ze, maar tja das weer een ander probleem) dus die zou er ook ni in mistaan bij mij. Dus hij moet niet "nieuw" zijn om een favo te zijn, of zoals ik het bedoelde met gevolgde discussies. Sorry voor de onduidelijkheid, hoop het nu iets beter uitgelegd te hebben.
Postjes zoals "hoe speel jij" en "hier geraak ik door geirriteerd" (of iets in de aard) bv komen er bij mij direkt in zodat ik snel weet wie hoe speelt en hoe ik hem/haar kan irriteren tijdens de freeroll. Whahaa![]()
Nu werk ik vooral met abo's dus het lukt nog vrij aardig, al d8 ik niet dat het werkt bij de wiki.
Nog een probleempje dat ik soms ondervind met "nieuw"
Log bv eens in om 23.50u. klik op "nieuw" of "laatste berichten" lees de eerste post, en reageer een keer. Tegen dat dit gebeurd is bij mij zijn we 00.05u ofzo.Klik ik dan weer op "nieuw" is de lijst leeg. Wel jmmr dat ik het overzicht kwijt ben dan, maar denk nu zelf wel dat daar geen oplossing voor is. Ofzoiets in de aard van "nieuw sinds laatste aanmelding"
Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
05-03-09 #11Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
-
05-03-09 #12PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Abonnementen op het forum zijn daar inderdaad handig voor, maar een lijstje met eigen bookmarks/favorieten zou inderdaad handig zijn. Ik zal eens kijken of dat makkelijk te maken is.
Wat je zegt over de 'nieuw' knop merk ik ook inderdaad. Wat ik zelf doe is de topics elk in een nieuw tabblad openen, zodat je de originele lijst nog hebt staan tot je er klaar mee bent. Er moet wel een mogelijkheid zijn een lijst met actieve topics te zien, dus gewoon de topics gesorteerd op laatste reactie. Komt op het zelfde neer als 'nieuw', maar dan zouden ze niet moeten verdwijnen. Gaat ook op de checklist voor volgende week woensdag (mijn werkdag).
Pokerprijsvraag: op zich een goed idee, maar het is ten eerste moeilijk een klein bedrag op iemands account te storten. Ten tweede, en belangrijker, een wiki(pagina) kan door iedereen aangepast worden. Het idee is zelfs dat iemand gewoon ergens begint, en de anderen inspringen om er dingen bij te zetten en weer aan te passen. Wie ga je dan betalen, en op basis waarvan? Hoeveelheid tekst die hij erbij heeft gezet? Wat nu als iemand een overbodig stuk tekst verwijdert uit een artikel?
Kortom: het zou een goede manier zijn om mensen te motiveren, maar is denk ik erg moeilijk te realiseren
Wel ben ik het met je eens dat er gewoon grotere beloningen moeten zijn voor het werken aan de wiki.
-
05-03-09 #13
Ik mis een "single-sign-on'-funtie op PKR.NL. Je moet je eerst aanmelden op het forum, vervolgens op de WIKI en tot slot op de pokerschool.
Kan dit niet in 1 functie geregeld worden??
-
05-03-09 #14PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Sorry, moet jij je constant aanmelden? Ik heb het juist zo gemaakt dat je dat maar 1x hoeft te doen... klik je het vinkje 'onthouden' aan? En staan cookies ingeschakeld?
Het lijkt me inderdaad vrij onhandig voor je als je dat telkens opnieuw moet doen.. dat was niet de bedoeling
-
05-03-09 #15Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
[quote=timhessel;10136]Abonnementen op het forum zijn daar inderdaad handig voor, maar een lijstje met eigen bookmarks/favorieten zou inderdaad handig zijn. Ik zal eens kijken of dat makkelijk te maken is.
Wat je zegt over de 'nieuw' knop merk ik ook inderdaad. Wat ik zelf doe is de topics elk in een nieuw tabblad openen, zodat je de originele lijst nog hebt staan tot je er klaar mee bent. Er moet wel een mogelijkheid zijn een lijst met actieve topics te zien, dus gewoon de topics gesorteerd op laatste reactie. Komt op het zelfde neer als 'nieuw', maar dan zouden ze niet moeten verdwijnen. Gaat ook op de checklist voor volgende week woensdag (mijn werkdag).[quote]
Ist al woensdag
haha en thx voor de tip over tabbladen. Dat ik daar zelf nog ni op gekomen was
-
05-03-09 #16
-
05-03-09 #17PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 19,485
- Bracelets
Misschien kan er een sticky topic komen getiteld 'Hoe is je pokerdag verlopen' oid waarin iedereen elke dag beetje kan pronken of komen uithuilen met de resultaten van die dag.
-
05-03-09 #18
het bizarre handen topic bestaat al. ik vind dat pkr.nl zich ook op de rest van t web moet laten zien, buiten hyves zie ik niks van ons. kwenie of dat beter kan???
ook is t misschien leuk die banner is te vervangen? misschien leuk om de winnaar van de freeroll elke keer als banner te doen? (of is dat te veel werk?)
verder vind ik dat ipv Chips: 583 er moet staan, Chips (583). Ook wil ik meer verschillende smileys
.
Het is misschien ook wel leuk dat je kan kieze n uit 2 of 3 verschillende looks van de site(pkr, lente, royalflush, pipi langkous) zoiets.
HEEL MISSCHIEN staat hier 1 nuttig dingetje bij, haal t eruit (onderzoekt alle dingen, behoud t goede
)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
05-03-09 #19PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Haha, ik zal eens kijken of dat mogelijk is.
-edit-
Nee, sorry. Dan moeten we maar gewoon zinnen bedenken die voor iedereen gelden
Wordt echt te moeilijk om aan te passen voor mannen en vrouwen.
Niks veranderd, maar ik ging er al vanuit dat de fout daar zat
Ik heb een beter idee: waarom open jij dat topic niet?
Nou en of kan dat beter, heb je ideeën?
Die staat al tijden op de checklist, maar vergeet ik steeds! De winnaar moet ik nog even kijken, maar ik wil inderdaad wel een boel nieuwe plaatjes in de bannert.
ook is t misschien leuk die banner is te vervangen? misschien leuk om de winnaar van de freeroll elke keer als banner te doen? (of is dat te veel werk?)
Haakjes zijn geregeld. Smileys binnenkort ook, maar dat heeft niet zoveel haast. Komt er wel aan hoor.
verder vind ik dat ipv Chips: 583 er moet staan, Chips (583). Ook wil ik meer verschillende smileys
.
Het kost zo ontzettend veel tijd om een look voor de website te maken, dat ik daar echt niet aan ga beginnen. Zou een leuk extraatje zijn, maar de vorige keer ben ik alleen al 2 weken fulltime bezig geweest om de wiki er het zelfde uit te laten zien als het forum
Het is misschien ook wel leuk dat je kan kieze n uit 2 of 3 verschillende looks van de site(pkr, lente, royalflush, pipi langkous) zoiets.
HEEL MISSCHIEN staat hier 1 nuttig dingetje bij, haal t eruit (onderzoekt alle dingen, behoud t goede
)

Iedereen in elk geval weer ontzettend bedankt voor de ideeën!
-
05-03-09 #20PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 19,485
- Bracelets

LinkBack URL
About LinkBacks
Klik ik dan weer op "nieuw" is de lijst leeg. Wel jmmr dat ik het overzicht kwijt ben dan, maar denk nu zelf wel dat daar geen oplossing voor is. Ofzoiets in de aard van "nieuw sinds laatste aanmelding"
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google