Na een paar goeie resultaten in de wat kleinere tours gebruikte ik mijn mastersticket vanavond, totdat deze hand volgde:
Table #42577908 - Tournament #24569312 Table #13
Starting Hand #1971657913
Start time of hand: 07 Jan 2012 21:40:39
Last Hand #1971656866
Game Type: HOLD'EM
Limit Type: NO LIMIT
Table Type: TOURNAMENT
Money Type: TOURNAMENT CHIPS
Blinds are now 75 / 150
Button is at seat 1
Seat 1: dragon20500 - 3,100
Seat 2: smalfish - 3,507
Seat 3: JennyDoom - 6,468
Seat 4: Ximon1975 - 9,770
Seat 5: Blockju - 5,658
Seat 6: stangl0275 - 4,325
Seat 7: egoshoot - 6,045
Seat 8: Katsiki - 6,700
Seat 9: PennyFold - 5,327
Seat 10: FerBy2000 - 5,980
Shuffling Deck
JennyDoom will be dealt in after the button
Moving Button to seat 3
Ximon1975 posts small blind (75)
Blockju posts big blind (150)
Dealing Cards
Dealing [A s][A d] to Blockju
stangl0275 folds
egoshoot folds
Katsiki folds
PennyFold raises to 300
FerBy2000 folds
dragon20500 folds
smalfish folds
Ximon1975 folds
Blockju raises to 780
PennyFold calls 780
Pot sizes: 1,635
Dealing Flop [5 s][K s][J s]
Blockju bets 762
PennyFold raises to 1,524
Blockju has requested more time
Blockju raises to 2,892
PennyFold raises to 4,547 (all-in)
Blockju calls 4,547
Pot sizes: 10,729
Blockju shows [A s][A d]
PennyFold shows [K c][K h]
Dealing Turn [7 c]
Dealing River [6 c]
PennyFold has Three of a Kind: Kings
PennyFold wins 10,729 with: Three of a Kind: Kings
Seat 1: dragon20500 - 3,100
Seat 2: smalfish - 3,507
Seat 3: JennyDoom - 6,468
Seat 4: Ximon1975 - 9,695
Seat 5: Blockju - 331
Seat 6: stangl0275 - 4,325
Seat 7: egoshoot - 6,045
Seat 8: Katsiki - 6,700
Seat 9: PennyFold - 10,729
Seat 10: FerBy2000 - 5,980
End of Hand #1971657913
Waarom net nu, deze kans krijg ik paar een paar keer in mijn leven waarschijnlijk
Op de flop had ik all in gekunt ipv de minraise, maar dit zou niks aan de situatie veranderen :-(
Niet te voorkomen dit, Top pair, nut-flushdraw, alles erin gooien ;(;(;(
Onderwerp: Waarom nou net nu :-(
Resultaten 1 tot 9 van de 9
-
07-01-12 #1
Waarom nou net nu :-(
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
07-01-12 #2PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
kan niet anders zeggen dan, jammer joh. Je kan hier weinig aan doen maar je had het misschien wel kunnen zien door het spelbeeld op de flop van vilian. maar ja hij zou waarschijnlijk ook zo hebben gespeeld met AK. ik had waarscijnlijk precies hetzelfde gedaan en kan niet anders zeggen dan pech.
-
08-01-12 #3
Inderdaad een handje die je maar snel moet vergeten! Je zou op de flop kunnen denken dat villain voor staat, eventueel een lucky two pair of een setje door zijn kleine raise, maarja dan ga je deze hand nog niet wegleggen.
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
08-01-12 #4PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
Dit is inderdaad erg jammer. De eerste 2 sunday millions die ik ooit speelde verloor ik ook met AA tegen KK (beiden preflop all-in), dus ik kan met je meepraten. Variance...
Verder drie opmerkingen/vragen:
1. Mooie 3-bet preflop. Ik had zelf wel iets groter geraised om de pot iets juicyer te maken.
2. Mooie C-bet (qua sizing). Deze had ik persoonlijk ook ietsjes groter gemaakt.
3. Waarom gebruik je je timebank op de flop? Is dat omdat je daadwerkelijk een moeilijke beslissing had of omdat je je tegenstander op het verkeerde been wilde zetten?
-
09-01-12 #5
Persoonlijk zette ik hem na de reraise postflop op KJ of misschien K met flushdraw kicker, want hij minraised preflop en callt mijn reraise, op mij komt dat niet al te sterk over. Alhoewel ik het dan wel apart vind dat je minraised postflop, maarja..... de donks zijn de wereld nog niet uit xD
Waarom maakte ik mijn raise preflop niet groter?
Hij was de enige die er nog in zat en ik was als laatste aan zet, ik wilde hem nog wel in de pot hebben en met deze raise heb ik toch ook nog wel een aardig potje opgebouwd.
Mijn c-bet was iets lager dan half potbet, waarom?
Ik had toppair en de nut-flushdraw, vrij weinig turnkaarten zouden mij hier afschrikken en ik wilde niet gelijk te hoog betten zodat hij een eventuele flushdraw zou laten gaan. Omdat de bet ook niet al te hoog was kon hij dit ook als zwakte zien en mij proberen van de pot te zetten met een raise. Mocht hij callen dan was het zo goed als zeker dat ik voorstond, tenzij ze een flush flopte natuurlijk. Two pair of een set zal hij nooit alleen callen op zo'n flop.
En ja..... die timebank gebruikte ik omdat ik volgens mij met iemand in gesprek was op msn xD (wel over het toernooi btw).
Ok, in het ergste geval flopte hij dus een set of een flush. Maar dan nog heb ik 35 of 30% kans om de pot te winnen.
Als ik hier dus all in ga draag ik nog 35% extra bij aan de pot en dus zelfs als hij een set of een flush (zeer onwaarschijnlijk) heeft gehit is het hier nog niet veel minder dan een coinflip.
Maar gezien de range veel meer handen telt dan JJ KK 55 of een flush zal ik zelfs wanneer het vrij waarschijnlijk is dat hij voorstaat hier gewoon niet kunnen folden. Op alle handen behalve de zojuist genoemden sta ik dan ruim voor.
Nog maar even als voorbeeld: stel hij heeft KQ met Qschoppen (niet onwaarschijnlijk) sta ik met 85 tegen 15 voor!!!!Laatst gewijzigd door Blockju; 09-01-12 om 13:10.
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
09-01-12 #6Zou die je van je hand willen proberen te zetten met een min-raise, wat een kwart van de pot is?Ik had toppair en de nut-flushdraw, vrij weinig turnkaarten zouden mij hier afschrikken en ik wilde niet gelijk te hoog betten zodat hij een eventuele flushdraw zou laten gaan. Omdat de bet ook niet al te hoog was kon hij dit ook als zwakte zien en mij proberen van de pot te zetten met een raise.
&Waarom laat je in het laatste deel van je analyse de mogelijkheid van KJ achterwegen?Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
09-01-12 #7
Nee, hij zou me niet van mijn hand willen zetten met een min-raise, het is ook duidelijk dat hij dat hier niet wil. Ik wilde alleen zeggen dat dat een mogelijkheid had kunnen zijn en hij in dat geval meer geraised zou hebben of all in zou gaan.
Dat stukje was dus meer over het algemeen en niet nadat ik zijn zet gezien had, ik weet dat het wat verwarrend kan zijn.
Het was zegmaar mijn gedachtengang voordat ik de bet plaatste
Waarom laat ik KJ achterwege?
Ik had die ook mee kunnen rekenen, maar ik ging in dit geval even uit van de worst-case scenario. Tegen KJ zou het een coinflip zijn en hier kan ik na mijn c-bet gezien het percentage van mijn stack wat al in de pot zit nooit meer folden, wat zoals ik eerder zij ook voor de overige handen geldt.
Maarja.... dit was 2e keer masters. 3 keer is scheepsrecht toch?????Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
09-01-12 #8
Als je gewoon goed blijft spelen komt die klapper er zeker!
Vooral ook leuke handjes blijven posten, kunnen mensen van leren en wellicht andere mensen jou weer wat leren.Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
09-01-12 #9
Erg unlucky, mja mtt is erg swingy, gewoon niet aan denken en next spelen.
Offcourse no brainer, chips in! Well played just ul.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google