beste pokerspelertjes,
dit onderwerp het ik gekozen, omdat ik heel vervelend vind als je steeds lang moet wachten omdat spelers niet aandachtig op het spel zijn en met allerlei andere dingen bezig zijn.
Dit bevorderd zeker het spel niet, en is het eigenlijk degoutant, zoals ook steeds meer agressie aan de tafel, omdat je een paar hands na elkaar wint, wordt uitgescholden voor loser, waar zit de logica dan denk ik?
maar enfin, het zou tof zijn als jullie je top 3 weergeven van de dingen dat jullie ergeren.
Dit is al zeker mijn top 3
1 het lange wachten en spelers die niet op het spel aanwezig zijn en of hun aandacht ergens anders hebben.
2 agressie aan de tafel, niemand wordt graag uitgescholden of gepest, laten we het ons plezant houden voor iedereen.
3 De algemene taal op pkr is engels, het is dan ook super degoutant, als je aan het pokeren bent en iemand een heel dialoogje aan het voeren is in een vreemde taal.
Zo dit is mijn top 3 het duurd enkel maar een paar min van je tijd.
en hopelijk kunnen erzo iets aan veranderen.
Hopelijk tot snel!
Nardoke![]()
Onderwerp: Waar ergeren jullie zich het meest aan een tafel? (top 3)
-
30-10-11 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 1,719
- Bracelets
Waar ergeren jullie zich het meest aan een tafel? (top 3)
-
30-10-11 #2
De algemene geldende taal op ALLE poker sites is Engels. Met Holland poker waarschijnlijk als enige uitzondering, tenzij jet PKR.ft, stars.IT en andere landelijkse sites meerekend.
En dat is niet meer dan logisch.
Weinig mensen spreken Fins of Roemeens, stel jij zit aan een tafel met 2 Roemenen en zij chatten in het Roemeens. Ze kunnen het over het weer hebben, maar ook over de handen/kaarten die zij spelen of hebben gefold.
Niet meer dan logisch dat iedereen in 1 en dezelfde taal moet chatten om collusion en dergelijke tegen te gaan."There is more to poker than life."
-
30-10-11 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 1,719
- Bracelets
ja tuurlijk daarom dat het ook zo lastig is, want het gebeurd regelmatig aan de tafels, ik zeg niet dat het gebeurd in de toernooien van het forum,
Maar hier zou toch een oplossing mogen komen van PKR zelf. is mijn menig natuurlijk.
-
30-10-11 #4
Hmm, ik erger me niet zoveel aan dingen aan de online poker tafel. Slowrollen lijkt me vervelend, maar is me nog nooit gebeurd (heb gewoon altijd de beste hand
). Collusion is natuurlijk ook erg vervelend, maar dat kan je niet direct achterhalen en heb je dus ook niet "direct" last van.
Eerst kon ik me wel ergeren aan slechte verliezers die de chat vol gaan typen met vervelende dingen. Maar nu lach ik daar alleen om.Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
31-10-11 #5
Ik erger me aan:
1) mensen die voordurend satout zitten (vooral bij een toer)
2) mensen die contstant raisen (of allin gaan) terwijl er nog geen kaart op tafel ligt
3) iemand die een taal praat die ik niet begrijp hahaha. En ja: ik maak me schuldig om altijd nederlands te chatten op PKR, paar jaar geleden een ban voor gehad, daarna nooit meer
haha.
,,Nooit geschoten is een kogel bespaard"
-
31-10-11 #6
Ik moet zeggen, dat ik me aan sat out, niet zo heel erg erger.
Komt bij mij ook wel eens voor.
Maar een andere taal kan ik me wel aan ergeren, dit terwijl ik me hier soms met mede nl-ers ook aan schuldig maak.
Verder erger ik me aan weinig, is ook niet zo best voor je spel lijkt me, en ik ben al geen pro, dus zonde van mijn tijd LOLDo you want to play ???
-
31-10-11 #7
een van pkr zegt dat het mag aan een practice tafel een andere zegt dat het niet mag je zou het op den duur niet meer weten ik lul practice nl en real engels
-
31-10-11 #8
1: spelers die hun flush blijven chasen, zelfs op een paired board, en een lucky river hitten (alleen als ze hitten natuurlijk, want het is altijd +EV voor mij als ze chasen)
2: Een A op de flop als ik met KK groot 3bet waardoor iemand met zijn A4soooooted mij kraakt.
3: Spelers die blijven check/callen op 2/3 pot bets met KJ bij een J hoge flop om op de river uiteindelijk hun K te hitten tegen mij overpair."There is more to poker than life."
-
31-10-11 #9PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2010
- Chips
- 3,574
- Bracelets
1) Idd het lange sat out zitten.
2) Mensen die de hele tijd all in gaan (vooral bij lage blinds)
3) Mensen die met 2-3 een raise callen en ook de flop als ze niks hitten en dan op de turn en de river allebei een 2 valt en zo mijn koningen kraken
-
31-10-11 #10
Nummer 3 verdien je uiteindelijk juist geld aan
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google