Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Vraagje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.
Resultaten 1 tot 10 van de 33
    Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Vraagje

Even wat voorhistorie...
    Ik heb ooit 50$ gestort en een paar jaar op PKR gespeeld, op een bepaald moment stond ik rond de 325$ maar toen beetje te hoog gaan spelen en blew it all (geen idee wat bankroll management was toen haha).
    Daarna ben ik terug begonnen vanaf 0$, beetje blijven steken rond de 8$ en toen opgewerkt naar 30$ en momenteel sta ik terug rond de 16$ (meestal doe ik gewoon cash 2c/4c en dan multitable'n maarja dan moet je ook wat geluk hebben dus kan beide kanten uit)

Ik wil graag terug serieus beginnen met poker op PKR (of een andere site als iemand dit aanraad) maar ik vroeg me af wat een mooi bedrag is om te beginnen?

Ik vind het niet supererg om op 2c/4c te spelen en de 1$ SNG & MTT maar dit vind ik een beetje saai omdat ik dan niet kan spelen zoals ik normaal speel...

Ik ben een student en ik wil poker voor het plezier spelen maar ook wat winst maken.
    Alle tips of opmerkingen zijn welkom (vooral dan van spelers zoals domdy of Iwanturdough )...

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Alle tips of opmerkingen zijn welkom (vooral dan van spelers zoals domdy of Iwanturdough )...
    Ik voel me vereerd dat je mijn naam in één zin noemt met die van domdy, ik kom nog niet eens in de buurt bij zijn verdiensten met het spelletje!!

Maar goed, je kan bij storten en op de limieten gaan spelen waar jij wel "jouw spelletje" kan spelen. Of gewoon jouw spel blijven spelen op die limieten. Als je +EV speelt moet je ook daar kunnen winnen!
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Dat kan mss wel zijn maar qua speelstijl ben je toch sowieso 1 van de toppers van dit forum haha

Het probleem is dat als ik op 2c/4c speel men bets niet echt gerespecteerd worden, daar waar ze op 10c/25c wel gerespecteerd worden op de 2c/4c speel ik supertight door de vele calling stations en dat lukt ook wel maar zou liever tight-agressive spelen, snap je ?

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    Denk dat ik gewoon ga bijstorten tot 50$ en dan 2c/4c en de MTT's en SNG van 1$ ga spelen, en dan zien we wel goed plan?

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Hou gewoon vast aan een goede BRM. En ik zou wachten op een goede reload bonus voordat ik zou storten.

Maar, wat zijn jouw stats als je speelt? VPIP, PFR enzo....

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Imo moet je echt die uber low stakes door om uberhaubt poker te leren.
    Pokeren begint bij abc tight spelen, geen rare moves, alleen maar tophandjes incl positie spelen en dan maar grinden en nog is grinden. Niet aan geld denken alleen maar proberen poker te leren.
    Dat kan op op 2c/4c maar ook op $1 sng, zelfs op 10cent giveaways.
    Zonder BRM kom je nergens, t is erg saai maar onmisbaar, meeste zeggen 20 buyins op cash/sng en 100 op MTT, ik ben een totaal verkeerd voorbeeld want ik doe 5000 buyin rule of ergens in die richting.
    Maar ik zou zeggen tegen iemand met een roll altijd minimaal 200 buyins, meer nog beter.

Phases bv zijn perfect om poker te leren en bv eens een jaar te spelen (yes poker is boring).

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Edit:
    Btw erg goeie thread.

Anyway, niet om online poker in een negatief daglicht te stellen maar er zijn maar weinig spelers die de rake beaten en extreem weinig spelers die zelfs een paar duizendjes per maand er bij verdienen laat staan ervan kunnen leven.
    Om mezelf als voorbeeld te nemen, als ik al mijn uurtjes van de afgelopen jaren in poker in een baantje had gestoken bv in de avond 4 a 5 a 6 uur gaan schoonmaken (7dagen per week), dan was mijn roll dubbel zo groet geweest (mits ik t verdiende geld niet had gebruikt), in geld: dan was mijn roll niet 50K maar 100K.
    Maw: Mijn uurloon sucks big time, denk zo n 3 maybe een kleine 4 dollar per uur, kan je dus precies uitrekenen hoeveel tijd ik heb verspild met online poker voor een kleine opbrengst, als ik mn tijd slim had besteed had ik meer geld gehad.

Om terug te komen op de thread, t is niet 1voudig ff winst te maken, er ff wat bij te verdienen met online poker, je komt in een circeltje: op een gegeven moment maak je winst (hopelijk), dan wil je beter worden en meer winst maken ---> lukt niet en gaat vervolgens weer terug naar een btj winst per maand, ect, ect.

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    iwanturdough, Nu moet je me toch ff helpen wat je precies bedoelt met VPIP en RPR haha geen idee waar ik dit kan terugvinden...
    Klopt domdy, maar ik speel al 5 jaar ongeveer, kzeg niet dat dat zooo lang is maar ken het spelletje nu toch al wel redelijk BRM is idd noodzakelijk en dat heb ik hard gemerkt toen ik van +/- 300$ zakte naar +/- 0$ .

Heeft er iemand mss een goei BRM tabel? Dan stick ik me daar ff aan

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sdk007 Bekijk berichten
    Dat kan mss wel zijn maar qua speelstijl ben je toch sowieso 1 van de toppers van dit forum haha
    Als dat zo is...dan zegt dat vooral erg veel over dit forum :') :*
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    Alle afkortingen zijn wel op internet te vinden:
    PFR: pre flop raise
    VP$IP: voluntary put $ in pot (dus hoeveel handen je speelt)
    Via bijvoorbeeld pokerofficer of HEM kan je dat bekijken, moet je die programma's echter wel eerst kopen.

Voor MTTs en SNGs zou ik iig een 100x buy in aanhouden. Voor ring games probeer ik me aan deze BRM te houden:
    afbeelding

Wat is jouw PKR naam eigenlijk? kan ik eens kijken of ik wat stats van jou heb.

Forum rechten