Even wat voorhistorie...
Ik heb ooit 50$ gestort en een paar jaar op PKR gespeeld, op een bepaald moment stond ik rond de 325$ maar toen beetje te hoog gaan spelen en blew it all(geen idee wat bankroll management was toen haha).
Daarna ben ik terug begonnen vanaf 0$, beetje blijven steken rond de 8$ en toen opgewerkt naar 30$ en momenteel sta ik terug rond de 16$ (meestal doe ik gewoon cash 2c/4c en dan multitable'n maarja dan moet je ook wat geluk hebben dus kan beide kanten uit)
Ik wil graag terug serieus beginnen met poker op PKR (of een andere site als iemand dit aanraad) maar ik vroeg me af wat een mooi bedrag is om te beginnen?
Ik vind het niet supererg om op 2c/4c te spelen en de 1$ SNG & MTT maar dit vind ik een beetje saai omdat ik dan niet kan spelen zoals ik normaal speel...
Ik ben een student en ik wil poker voor het plezier spelen maar ook wat winst maken.
Alle tips of opmerkingen zijn welkom (vooral dan van spelers zoals domdy of Iwanturdough)...
Onderwerp: Vraagje
-
07-10-11 #1
Vraagje
-
07-10-11 #2Ik voel me vereerd dat je mijn naam in één zin noemt met die van domdy, ik kom nog niet eens in de buurt bij zijn verdiensten met het spelletje!!Alle tips of opmerkingen zijn welkom (vooral dan van spelers zoals domdy of Iwanturdough )...
Maar goed, je kan bij storten en op de limieten gaan spelen waar jij wel "jouw spelletje" kan spelen. Of gewoon jouw spel blijven spelen op die limieten. Als je +EV speelt moet je ook daar kunnen winnen!"There is more to poker than life."
-
07-10-11 #3
Dat kan mss wel zijn maar qua speelstijl ben je toch sowieso 1 van de toppers van dit forum haha

Het probleem is dat als ik op 2c/4c speel men bets niet echt gerespecteerd worden, daar waar ze op 10c/25c wel gerespecteerd worden
op de 2c/4c speel ik supertight door de vele calling stations en dat lukt ook wel maar zou liever tight-agressive spelen, snap je ?
-
07-10-11 #4