Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Vraag: Heeft één van jullie dit al meegemaakt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    PKR speler
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Chips
    4,380
    Bracelets
    huugo1959 is nog maar een beginner 

Vraag: Heeft één van jullie dit al meegemaakt?

Ben terug van vakantie en dacht even wat SNG's spelen.
    Na het winnen van een SNG komt er geen melding van dat ik gewonnen had. In de chat kon ik zien dat diegene waarvan ik gewonnen had hetzelfde winst bedrag kreeg als ik (de eerste en tweede prijs opgeteld en dat gedeeld door 2). De eerste keer stond ik er niet bij stil en deed er niets mee.
    Echter bij een paar SNG's verder precies hetzelfde. Bij mij cash gekeken bleek de buy-in niet afgeschreven en de winst ook niet bijgeschreven. Ook bij deze leek het erop dat het spel niet afgelopen was maar in de chat stond weer hetzelfde winst bedrag voor zowel de winnaar als diegene die tweede geworden was alleen op mijn saldo gebeurd er niets.

Heeft ? van jullie dit al meegemaakt en wat is er eventueel aan te doen.

Van de laatste SNG weet ik het nummer van de eerste niet meer precies, heb er daar meerdere tegelijk gespeeld

Greetz

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Nope, speel geen SNGs.
    Maar, als e.e.a. niet klopt met de uitbetalingen zou ik eens bij de live chat aan de bel trekken!
    "There is more to poker than life."

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Er zijn een paar dagen geweest dat pkr heel raar deed.

De rankings lagen eruit en zag dat de 1000 dollar premium freeroll volgens pkr al meer dan 20 uur bezig was en dat er nog 2 spelers headsup zaten. Dit was volgens mij niet het enige toernooi.
    Ik heb hier geen last van gehad met sngs, maar denk dat het wel in die periode geweest is.

Als je het serienummer nog weet van de sng, zou ik dit zeker even melden aan pkr.
    Die moeten dit dan kunnen natrekken, en waarschijnlijk krijg je dan alsnog het gewonnen bedrag.
    Succes hiermee!
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Chips
    4,380
    Bracelets
    Bedankt zover,

Het laatste nummer weet ik nog dus ga daar even contact opnemen. Laat jullie weten hoe het afloopt.

PKR speler
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Chips
    4,380
    Bracelets
    Die van gisteren is opgelost. Was mijn fout. Dacht dat ik een cashgame speelde maar die was voor een master ticket . Vandaar dat er geen geld bijkwam Ga nu even kijken of ik een ticket heb gekregen.
    De andere wordt nagekeken maar denk dat ik ook daar een SNG heb gespeeld wat ik niet heb gewild Zal nu dus wel twee tickets hebben.

Forum rechten