Beste leden,
Het was een rustige woensdag middag, met 7 mensen begonnen we aan de tafel. Zo betekent die $10 added natuurlijk wel meer dan met meer mensen!
De beste van vanavond kon $26.60 winnen en de runner-up $11.40.
Wie pakt die eerste prijs?
Ook een vraag die gesteld kan worden is of ex-modje Riekje op tijd thuis is om verder te spelen. Ze begint namelijk sit out en haar blinds worden voor haar neus weggekaapt! Missmatch12 is in elk geval de eerste die van de tafel wegloopt, ze called een grote raise van robery met K8, robery heeft AK. Tot de volgende keer missmatch!
Inmiddels is Riekje ook echt aangeschoven aan de tafel en verbaast zich ook over het aantal mensen dat vanavond meespeelt (waar zijn jullie?)
Pjotter60 wordt er vervolgens uitgegooid door robery, na een volledig klaveren flop. Pjotter hoopt op een extra klaveren, maar robery wint de hand.
Dan is het Riekje die weer eens zo nodig een bad beat uit moet delen met 3-4, dit keer aan avisker. Dit betekent het einde voor avisker, want Riekje AKA The1andonlyB maakt three of a kind op de flop.
Het volgende slachtoffer van Riekje valt niet veel later, disturbeddd called de all in van Riekje (78) met 10J. Riekje weet een straat te maken op de turn en het is bye bye disturbeddd.
Dit betekent dat er nog 3 spelers over zijn en we zitten op de bubble! De drie spelers die over zijn: robery, The1andonlyB en reynouts.
Het is Riekje die top pair flopt en al haar chips riskeert. Robery zit echter met een overpair in zijn hand (QQ) en maakt een easy call. Bubble girl van vandaag: Riekje!
De heads up duurt niet zo lang, robery weet reynouts in te rekenen met een klassieke coinflip (2-2 vs A-J) en wint het toernooi van vandaag!
Congrats Robery!
De uitslag:
- Robery - $26.60
- Reynouts - $11.40
- The1andonlyB
- disturbeddd
- avisker
- pjotter60
- Missmatch12
Hopelijk zien we volgende week weer wat meer leden bij het toernooi en ook op het forum!
Greetz,
- Sheriff
Onderwerp: Uitslag Klassements toernooi 25 januari
Resultaten 1 tot 6 van de 6
-
25-01-12 #1
Uitslag Klassements toernooi 25 januari
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
26-01-12 #2
Had mee willen spelen maar was net kwartiertje te laat, next time hoop ik er te zijn.
Idd toernooi en ook forum bloed btj dood, waar zijn de die-hards?
Btw felli prijswinnaars.
-
27-01-12 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
Gefeliciteerd mensen! Jammer dat er maar zo weinig mensen meedoen. Het forum is ook behoorlijk dood als je het mij vraagt...
-
27-01-12 #4PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 5,670
- Bracelets
steeds minder spelers why ?
t is inderdaad erg jammer dat t aantal deelnemers steeds minder wordt terwijl t juist zo leuk kan zijn.
wat zouden we kunne doen om dit weer wat omhoog te krijgen? Hoe meer deelnemers hoe leuker en we mogen over van alles praten en dat ook nog in t nederlands, dus kom en laten we iets ondernemen om dit tournooi n nieuw jasje te geven en meer mensen te vergaren die dit leuk vinden.
Dat zou toch moeten lukken! Ik kijk en vraag t in t rond . als jullie t zelfde doen hoop ik met jullie op meer deelnemers.
Graag tot de volgende woensdag avond om 20.00 uur iedereen mag mee doen dus stel jezelf voor op t forum en graag tot ziens aan de poker tafel . groetjes en tot woensdag
-
31-01-12 #5
Rob feli weer m8 en de rest ook natuurlijk.woensdag ben ik er weer bij moest vorige week helaas overslaan.
-
01-02-12 #6
Het klassement ook weer eventjes up-to-date gemaakt!
"There is more to poker than life."

LinkBack URL
About LinkBacks
)
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google