Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Uitslag 15 februari 2012

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 

Uitslag 15 februari 2012

Woensdag avond, 20.00 uur, tijd voor de wekelijkse buy in toernooi van pokerforum.nl.
    Vandaag, de dag na Valentijnsdag, schreven 12 leden zich in. Dus de strijd om de prijzenpot van $58 begon met twee 6-seater tafels. Wie zou vanavond de winst, de eerste prijs van $29 en de volle 25 punten voor het klassement gaan winnen??

Na iets meer dan een kwartier was de finale tafel reeds bereikt. Missie1975 en klassementsleider robery haalden deze tafel echter niet deze week.
    afbeelding

Als eerste verlaat toos51 de FT. Zij is short en pushed met 77. Dopeyzwolle heeft echter TT en wint.
    ZoÂ’n 10 minuten voor de break vloog Dopeyzwolle er uit. Hij 3bet all in en bobber callt met 99. dopey heeft 22 en ligt er ook uit.
    De hand daarna is ook voor bobber. Thijssie123 heeft top pair gehit met AQ maar bobber hit met Q8 2 pair. Exit Thijssie.

Dan is het tijd voor pauze. Na 5 minuten gaan we weer verder met de 8 over gebleven spelers.

Het eerste slachtoffer na de break is IwantUrdough. Hij raised UTG en missmatch12 3bet. IWUD gaat hierop all in en missmatch callt. JJ van IWUD vs de AK van missmatch. Een klassieke flip, tot de flop. Die brengt zowel een A als een K en dat maakt de beste hand pre flop ineens een stuk slechter.
    Maar goed, weer eens bewijs waarom ik JJ haat!!

Vlak daarna vliegt seete78 er uit. Disturbeddd wint de hand met QQ.
    Dan is avisker aan de beurt om te gaan. Zijn straight draw hit niet en missmatch wint met zijn paartje.

Bubble time!!
    De bubble boy van vandaag is bobber11. Hij is short en pushed, CashTerm callt met 66 en wint.

Heads up!
    afbeelding

Nadat disturbeddd er uit vliegt met een paar tegen een hoger paar zitten we heads up!
    Missmatch heeft een grote lead (ruim 3/1) tegen cashterm aan het begin.
    Al na een paar handen heeft CashTerm echter de lead overgenomen. Maar missmatch vecht terug.
    Tot cashterm AA vind en missmatch top pair heeft. Cashterm staat nu erg ver voor.
    Dan is het echt push or fold voor missmatch. Missmatch pushed met een open ended straight draw, en cashterm callt met zijn gehitte pair.
    Missmatch hit niet en CashTerm wint vanavond de tour.
    afbeelding

Prijswinnaas feli en tot volgende week!
    afbeelding
    "There is more to poker than life."

Premium Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,085
    Bracelets
    Poolman heeft al twee bracelets verdiend  Poolman heeft al twee bracelets verdiend 
    AA folden postflop is zo gek nog niet achteraf.. was een toernooi van goed niveau net zoals vorige week trouwens.
    Tot volgende week hopelijk

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Mooi verslagje IWUD, jammer van je jacks!

Congrats prijswinnaars! Dat maakt het klassement een stuk spannender
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    En het klassement:
    afbeelding
    "There is more to poker than life."

Premium Member bobber11's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Chips
    11,942
    Bracelets
    bobber11 is al vier bracelets waard  bobber11 is al vier bracelets waard  bobber11 is al vier bracelets waard  bobber11 is al vier bracelets waard 
    Prijswinnaars weer feli,en tot de volgende weer.

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    5,670
    Bracelets
    robery is nog maar een beginner 

volgende keer beter

als ik t zegge mag vind ik de geschreven verslagen leuk om terug te lezen soms zijn ze wat minder interesant maar ik denk dat dat ligt aan degene wie m schrijft das niet als kritiek bedoeld maar de een is leuker om te lezen dan de ander ff nog n vraagje tusse door ??? hoe komen jullie aan zoveel brace lets en hoe kom ik er aan wat moet je daar voor doen en hoe ik snap er nog steeds niks van hoe dat in ze n werk gaat mischien heeft iemand n tip niet dat t wat uitmaakt hoor maar ben gewoon benieuwd hoe dat zit in ieder geval vind ik t nog steeds leuk al heb ik de laatste weken wel wat pech en verlies met soms de mooiste handen np goede tijde slechte tijde graag tot de woensdag avond en ik hoop dat t geluk me weer wat toelacht groetjes van hier .

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Die bracelets kun je "verdienen" door andere forumleden een post van jou goed vonden en kunnen jou hiervoor belonen door "reputatie" te geven (het sheriff sterretje onder elke post). Daar kan je een post goedkeuren of afkeuren. Als iemand jouw post goed vond en dat laat weten via dit systeem, kan je meer bracelets verdienen!

Probeer eens wat hoofdletters en enters in je berichten te zetten, dat maakt een bericht wat beter leesbaar
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Forum rechten