Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: udaemen wint het PKR.nl buy in toernooi van 27 januari

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.
Resultaten 21 tot 30 van de 36
    Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    winaars gefelciteerd hè

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Hey, reageer is op mijn post! Wat bezielde je om te callen?
    Had je je daar ook zo druk om gemaakt als jij de hand had gewonnen?

Misschien geloofde hij je reraise niet en wilde hij een gokje wagen om het af te ronden, als hij had verloren had hij nog 36000 over, is nog een aardige stack dacht ik
    "May the flop be with You!"

Premium Member N0GutsN0Gl0ry's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    13,027
    Bracelets
    N0GutsN0Gl0ry loopt met drie bracelets om de arm  N0GutsN0Gl0ry loopt met drie bracelets om de arm  N0GutsN0Gl0ry loopt met drie bracelets om de arm 
    Ja beetje rare raise met Q6 off...maar goed CL en wilt zo snel mogelijk afhandelen... Geluk was gewoon aan zijn zeide.... wel lekkere push met 5/5
    AJAX AMSTERDAM !!

Premium Member Oefie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    23,625
    Bracelets
    Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
    leuk verslag op nieuwe alle prijs winnaar proficiat
    We love FEYENOORD

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Ik quote mijn antwoord op brecht5, die zei tevreden zijn met 2e plek in de wachtwoordthread:
    Ik moet Shifty een klein beetje gelijk geven ......... Q6o????? :?

Ik doe het niet graag
    :9

Maar aan de andere kant:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten
    heeft iedereen nodig om een toernooi te winnen(of ver te komen in een toernooi)

zonder die gezonde dosis geluk wint ook geen enkel pro-speler een etp of ander groot evenement.

het hoord gewoon bij poker .
    is ook een goed punt

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk berichten
    Ik moet Shifty een klein beetje gelijk geven ......... Q6o????? :?
    Natuurlijk Mullie, dat is ook zo, maar wat heb je liever als e toch pushed, dat er iemand called met AA - KK - noem maar met welk groot paar dan ook of met Q-6..

het is gewoon zo gespeeld en dat moet je accepteren (vind ik dan)
    "May the flop be with You!"

PKR speler JanDenHertog's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Chips
    16,641
    Bracelets
    JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum! 
    Winnaars gefeliciteerd met de prijzen!!
    Life is as a poker game, you never know what is going to happen until the last card has bin delt

PKR speler
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    4,707
    Bracelets
    udaemen is nog maar een beginner 

gewoon gekke bui

Soms moet je ook iets callen wat niet goed voelt, Als je altijd op save speelt win je nooit en daarbij ik had genoeg chips

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    Natuurlijk Mullie, dat is ook zo, maar wat heb je liever als e toch pushed, dat er iemand called met AA - KK - noem maar met welk groot paar dan ook of met Q-6..

het is gewoon zo gespeeld en dat moet je accepteren (vind ik dan)
    Ja, dat zeker....

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    dat is nu niet zo sterkte van shiffty iets accepteren lol maar ja its poker.
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Prijswinnaars gefeliciteerd!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht5 Bekijk berichten
    vorige week zo kort verslag en deze week een lang , hoe komt dat verschil ?
    Omdat IWUD... meer vrije tijd heeft:9
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Forum rechten