Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: udaemen wint het PKR.nl buy in toernooi van 27 januari

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.
Resultaten 11 tot 20 van de 36
    PKR speler bartech's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    477
    Bracelets
    bartech is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Wp dude... Goed agressief gespeeld toen we nog met 6 zaten ofzo... Tot het moment dat je zei: "Ok ik spaar je" Daarvoor kon ik echt geen kut doen tegen je

Moment dat we nog met 3 zaten.... en die gast jouw steeds minimaal raisde vanuit de SB, daar moest je wel ff ballen tonen Hij deed dat voor de 6e keer ofzo!!!
    Ik wou hem een keer pakken maar de kaarten waren echt hopeloos gewoon. Ach, op een gegeven moment moet je wel, houd een keer op natuurlijk.

En ik "spaarde" je, maar dat was omdat ik echt verschrikkelijke kaarten had op dat moment. Volgens mij voelde je ook gewoon dat ik weer ging raisen, vandaar die opmerking.

Premium Member Fodjuh's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    13,789
    Bracelets
    Fodjuh loopt al met vijf bracelets rond 
    Prijswinnaars gefeliciteerd

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartech Bekijk berichten
    En ik "spaarde" je, maar dat was omdat ik echt verschrikkelijke kaarten had op dat moment. Volgens mij voelde je ook gewoon dat ik weer ging raisen, vandaar die opmerking.
    Yes indeed... Ik denk toch niet WEER he.... Zou je bijna reraisen allin... maar die 2 dozen aan de andere kant, zaten gewoon te wachten op de bubbel.....
    En ik zou flink uitgelachen worden hier als ik zou bubbelen hahahaha

GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    En ik zou flink uitgelachen worden hier als ik zou bubbelen hahahaha

ge wet ut dan tog*) .

en nu ga ik es vroeg mijn bed in hoor.
    sffs om 5.30 loopt er hier weer iets te toeten. .

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    14,573
    Bracelets
    Danny staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    leuk verslag IWUD en alle prijswinnaars gefeliciteerd

PKR speler
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    4,707
    Bracelets
    udaemen is nog maar een beginner 
    Hallo,

bedankt allemaal voor de felicitatie's. Ik moet zeggen dit was niet gelukt zonder de gezonde dosis geluk. Maar toch allemaal bedankt,

GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door udaemen Bekijk berichten
    Hallo,

Ik moet zeggen dit was niet gelukt zonder de gezonde dosis geluk.

heeft iedereen nodig om een toernooi te winnen(of ver te komen in een toernooi)

zonder die gezonde dosis geluk wint ook geen enkel pro-speler een etp of ander groot evenement.

het hoord gewoon bij poker .

PKR speler cyberh's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    10,340
    Bracelets
    cyberh loopt met drie bracelets om de arm  cyberh loopt met drie bracelets om de arm  cyberh loopt met drie bracelets om de arm 
    winnaars gefeliciteerd tot volgende week
    "I never saw a poker players money that I did not like."

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    winnaars gefelicteerd en volgende week ben ik er weer .
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door udaemen Bekijk berichten
    Hallo,

bedankt allemaal voor de felicitatie's. Ik moet zeggen dit was niet gelukt zonder de gezonde dosis geluk. Maar toch allemaal bedankt,
    Hey, reageer is op mijn post! Wat bezielde je om te callen?

Forum rechten