Clicky

udaemen wint het PKR.nl buy in toernooi van 27 januari - pokerforum.nl forum - online 3D poker
Download PKR poker nu, gratis $50 bonus
Ga terug   Pokerforum.nl > PKR > Forum > PKR > PokerForum.nl Mededelingen
Vernieuw pagina udaemen wint het PKR.nl buy in toernooi van 27 januari
Antwoord

Discussietools
(#1) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough's schermafbeelding
IwantUrdough is Online
Administrator
Bracelets: IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 82.879

Standaard udaemen wint het PKR.nl buy in toernooi van 27 januari - 27 januari 2010

Woensdag avond, tijd voor weer een wekelijkse PKR.nl privé buy-in toernooi.

Om 20:00 uur begon het toernooi met een beginstack van 3.000 en blindlevels van 8 minuten.
27 PKR.nl leden schreven zich in om een kans te maken op de prijspot van $108.
Deze prijzenpot werd verdeeld over de top 4 en de 1e prijs was $48,60.

De winnaar van vanavond is: udaemen.

Mijn excuses voor het ontbreken van een foto, klikte de tafel weg voor ik er erg in had.

Na 1 uur en 23 minuten was de final table bekend.
Hieraan zaten:

P0kerholic 5.040
Troela32 3.215
Missie1975 8.420
rudeBoy27 1.195
KEALE1 12.205
BlackLOB 8.760
Udaemen 31.515
Bartech 1.575
Chuvke 5.050
SHIFTYxx 4.025

Als eerste vloog RudeBoy27 eruit. Mijn internet verbinding viel weg, dus heb niet gezien wat er in de hand gebeurde.
De volgende was chuvke, in een 3way all in was zijn QJ de zwakste hand.

P0kerholic ging toen een aantal maal all in. Uiteindelijk callde Bartech met A4off en was P0erholic crippled.
Zijn (voorlopig) laatste push, 79off, won nog van de K8s call van BlackLOB en hij had weer ruim 3K.

KEALE1 werd 8e toen zijn AA werd gecallt door de 44 van udaemen op een rainbow board van 573. De trun deed hem echter de das om, één van de laatste 2 vieren viel namelijk.

Het gaat nu hard met de blinds, want die zijn ondertussen al 500/1000 met een $125 ante geworden, we zijn nog met 7 over.

P0kerholic was het volgende slachtoffer. Zijn all in met K6 werd gecallt door SHIFTYxx met JToff. Een tien op het board en holic lag er uit.

Met 8.9K schuift shifty het erin………..BlackLOB moet lang nadenken maar besluit dan toch zijn ducks te folden.
Missie gaat op de volgende hand all in, BLackLOB callt nu wel en zijn K6 klaver verliest van de AToff van missie.

BlackLOB is ondertussen short en schuift zijn 1 ½ BB er in met A2. Bartech werd op de BB wakker met AK en wint de hand.

Bubble time!

Er wordt wat geraised en vooral veel gefold……en uiteindelijk zet Bartech Troela, op de BB, all in.
Zijn QT verslaan de J2 van troela.
Iedereen die nu over is, zit in het geld, GEFELICITEERD!

De 4e plek is voor missie1975 en hij wint hiermee $13,50.
Op een 5KK4 board ging het geld er in. Shifty had de 5 en missie de 4……..

Er wordt weer een groot aantal handen geraised en gefold. Wachten ze allemaal op die ene goede hand die je zelden krijgt 3-way?

Eindelijk wat actie. Udaemen min raised op de button en shifty re raised all in, Udaemen fold.

Udaemen min raised nu op de SB en Bartech fold.

Shifty raised op de button, beide blinds folden.

Udeamen raised op de button, blinds folden………lijkt wel of ik in herhaling val. Even wachten op wat actie.
Udaemen min raised op de SB, Bartech pushed en udaemen callt. Hij wint met K3 van 96.

De 3e plek is voor Bartech en hij wint hiermee $18.90

Tijd voor de Heads up!
SHIFTYxx 26.478
Udaemen 54.522

Alle chips gaan naar het midden met 55 voor SHIFTY en Q6 voor udaemen. De flop komt 48Q, een Q op de turn en een 7 op de river.
udaemen wint het PKR.nl privé toernooi!

De 2e plek is voor SHIFTYxx en hij wint hiermee $27.=

De winnaar van vanavond met een prijs van $46.60 is udaemen

afbeelding

Tot volgende week, en binnenkort volgt de update van het klassement.

"There is more to poker than life."
Met citaat antwoorden
(#2) Bericht in/uitklappen
Oud
anusbal's schermafbeelding
anusbal is Offline
Moderator
Bracelets: anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 21.578

Standaard 27 januari 2010

Iedereen weer van harte met de mooie prijzen en de punten voor het klassement;)
Met citaat antwoorden
(#3) Bericht in/uitklappen
Oud
spade78's schermafbeelding
spade78 is Offline
GEKKERATOR
Bracelets: spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 26.167

Post 27 januari 2010

alle prijswinnaars gefeli.
Met citaat antwoorden
(#4) Bericht in/uitklappen
Oud
SHIFTYxx's schermafbeelding
SHIFTYxx is Offline
Premium Member
Bracelets: SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 48.878

Stuur een bericht via MSN naar SHIFTYxx Stuur een bericht via Skype™ naar SHIFTYxx

Ik quote mijn antwoord op brecht5, die zei tevreden zijn met 2e plek in de wachtwoordthread:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk bericht
Jaaa ik zei in het begin dat ik ging winnen:') Toen ging alles prima, zit je eindelijk heads up, met een achterstand. Maar niet onoverkoombaar. Had 13 big blinds staan dus opzich prima...

Tegen een gast die vanaf het begin bovenaan stond, dan mag je toch wel verwachten dat die kan pokeren?
Zal even uitleggen:

Meneer raised naar 4000, (2x de bb) waarna ik 5-5 vind... ik, met nog 11 BB achter ga hier niet callen, om dan op de flop niet te weten waar ik sta, omdat ik overcards heb...
Ik, die verwacht dat hij dit doet met een hele wijde range van handen omdat die grote stack heeft schuif allin.... Om zo die 4000 te pakken...
Nou, mijn vermoeden was juist, hij doet dat met een pruthand... maar gaat dan 22.000 bijleggen..
Ben retebenieuwd waarom hij callde.... Ik had hem afgemaakt als ik gewonnen had, erg makkelijk te lezen:) :)

Seat 7: udaemen - $58,522
Seat 10: SHIFTYxx - $22,478
udaemen posts small blind ($1,000)
SHIFTYxx posts big blind ($2,000)
Dealing [5h 5d] to SHIFTYxx
udaemen raises to $4,000
SHIFTYxx raises to $22,278 (all-in)
udaemen calls $22,278
udaemen shows [6c Qs]
SHIFTYxx shows [5h 5d]
SHIFTYxx can't believe it.
Dealing Flop [4s 8c Qd]
Dealing Turn [Qc]
Dealing River [7d]
SHIFTYxx has Two Pairs: Queens, 5s
udaemen has Three of a Kind: Queens
udaemen wins $44,956 with: Three of a Kind: Queens
Bartech: omg
SHIFTYxx says up yours!
Seat 7: udaemen - $81,000
Seat 10: SHIFTYxx - $0
SHIFTYxx boos.
Met citaat antwoorden
(#5) Bericht in/uitklappen
Oud
RudeBoy27's schermafbeelding
RudeBoy27 is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: RudeBoy27 is nog maar een beginner 
Chips: 490

winnaars gefeliciteerd ;)
Met citaat antwoorden
(#6) Bericht in/uitklappen
Oud
bartech's schermafbeelding
bartech is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: bartech is nog maar een beginner 
Chips: 469

Alle (andere) winnaars gefeliciteerd! :)

EDIT: Aan SHIFTYxx
Hoe krijg je al die informatie van je gespeelde hand? Had er al is naar gekeken maar nooit gevonden hoe dat nou precies moet.

Laatst gewijzigd door bartech : 27 januari 2010 om 21:36.
Met citaat antwoorden
(#7) Bericht in/uitklappen
Oud
SHIFTYxx's schermafbeelding
SHIFTYxx is Offline
Premium Member
Bracelets: SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 48.878

Stuur een bericht via MSN naar SHIFTYxx Stuur een bericht via Skype™ naar SHIFTYxx

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartech Bekijk bericht
Alle (andere) winnaars gefeliciteerd! :)
Wp dude... Goed agressief gespeeld toen we nog met 6 zaten ofzo... Tot het moment dat je zei: "Ok ik spaar je" Daarvoor kon ik echt geen kut doen tegen je:p

Moment dat we nog met 3 zaten.... en die gast jouw steeds minimaal raisde vanuit de SB, daar moest je wel ff ballen tonen:o Hij deed dat voor de 6e keer ofzo:p!!!
Met citaat antwoorden
(#8) Bericht in/uitklappen
Oud
brecht5's schermafbeelding
brecht5 is Online
PKR.nl speler
Bracelets: brecht5 loopt al met vijf bracelets rond brecht5 loopt al met vijf bracelets rond brecht5 loopt al met vijf bracelets rond brecht5 loopt al met vijf bracelets rond brecht5 loopt al met vijf bracelets rond 
Chips: 10.490

vorige week zo kort verslag en deze week een lang , hoe komt dat verschil ?:p
Met citaat antwoorden
(#9) Bericht in/uitklappen
Oud
Louce's schermafbeelding
Louce is Offline
The Fish
Bracelets: Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 16.761

Stuur een bericht via MSN naar Louce

congratz all:D!

Welcome, Mr. Legal!!
Met citaat antwoorden
(#10) Bericht in/uitklappen
Oud
anusbal's schermafbeelding
anusbal is Offline
Moderator
Bracelets: anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen anusbal staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 21.578

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brecht5 Bekijk bericht
vorige week zo kort verslag en deze week een lang , hoe komt dat verschil ?:p
Ligt er gewoon aan wie het verslag maakt;) Iedereen heeft ze eigen manier van een verslag maken.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Forumsoftware: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com