Mja criminal minds is op en ben tussendoor freeroll tournooitje doen met een vieux-colatje hehe
Onderwerp: tv-series
-
04-10-09 #51
-
05-10-09 #52
-
05-10-09 #53
oki ty zal eens kijken '
heb zowieso nog niet alle afleveringen gezien dusja hehe
-
05-10-09 #54
Ik kwam vrijdag niet meer bij om ''How Not to Live Your Life'' op comedycentral van de BBC, ga ik zeker volgen. Verder ben ik niet zo'n grote seriefan, Californication seizoen 1 vond ik erg goed maar daarna is het erg uitgemolken. Programma's als SouthPark en familyguy kijk ik ook wel als ik wil lachen.
weg
-
15-12-11 #55
Inmiddels is Dexter Season 6 bijna afgelopen. Erg coole serie, maar moet zeggen dat dit seizoen ook weer een beetje achterblijft bij het eerste en derde seizoen.
Een maandje geleden heb ik de hele serie Breaking Bad gekeken, ook echt heel vet met een einde.Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
15-12-11 #56
Beste serie die ik dit jaar heb gekeken is Game of Thrones...by far.
Kan niet wachten tot seizoen twee begint, al is het nog een paar maanden wachten.
-
15-12-11 #57
Wild Boys is ook errug leuk.
Australische serie over een groep "outlaws", "bush rangers".
Dus, struikrovers eind 1900 ofzo in Australië.
En in maart weer Game of Thrones idd, beste tip ooit van MArc0pa!!! (op de 1BB rule na)"There is more to poker than life."
-
19-12-11 #58
ik persoonlijk vind vond flashforward heel erg goed heb de serie nu een paar x gekeken
hoop echt dat er nog een vervolg bij komt
gr kasper
-
19-12-11 #59PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
volg maar één serie momenteel the walking dead. serie over zombie's met een goede script waardoor het niet te eentonig wordt
-
07-03-12 #60

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google