Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: tv-series

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.
Resultaten 51 tot 60 van de 71
    PKR speler jordemon's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    3,566
    Bracelets
    jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard 
    Mja criminal minds is op en ben tussendoor freeroll tournooitje doen met een vieux-colatje hehe

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jordemon Bekijk berichten
    Mja criminal minds is op en ben tussendoor freeroll tournooitje doen met een vieux-colatje hehe
    Die criminal minds is herhaling op woensdagavond is de nieuwe erop!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler jordemon's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    3,566
    Bracelets
    jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard 
    oki ty zal eens kijken ' heb zowieso nog niet alle afleveringen gezien dusja hehe

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Ik kwam vrijdag niet meer bij om ''How Not to Live Your Life'' op comedycentral van de BBC, ga ik zeker volgen. Verder ben ik niet zo'n grote seriefan, Californication seizoen 1 vond ik erg goed maar daarna is het erg uitgemolken. Programma's als SouthPark en familyguy kijk ik ook wel als ik wil lachen.
    weg

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Inmiddels is Dexter Season 6 bijna afgelopen. Erg coole serie, maar moet zeggen dat dit seizoen ook weer een beetje achterblijft bij het eerste en derde seizoen.

Een maandje geleden heb ik de hele serie Breaking Bad gekeken, ook echt heel vet met een einde.
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    21,455
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Beste serie die ik dit jaar heb gekeken is Game of Thrones...by far.

Kan niet wachten tot seizoen twee begint, al is het nog een paar maanden wachten.
    afbeelding

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Wild Boys is ook errug leuk.
    Australische serie over een groep "outlaws", "bush rangers".

Dus, struikrovers eind 1900 ofzo in Australië.

En in maart weer Game of Thrones idd, beste tip ooit van MArc0pa!!! (op de 1BB rule na)
    "There is more to poker than life."

Premium Member spook111's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    6,627
    Bracelets
    spook111 is nog maar een beginner 
    ik persoonlijk vind vond flashforward heel erg goed heb de serie nu een paar x gekeken
    hoop echt dat er nog een vervolg bij komt
    gr kasper

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    volg maar één serie momenteel the walking dead. serie over zombie's met een goede script waardoor het niet te eentonig wordt

PKR speler Koennaldo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    5,332
    Bracelets
    Koennaldo is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AKrutger47 Bekijk berichten
    volg maar één serie momenteel the walking dead. serie over zombie's met een goede script waardoor het niet te eentonig wordt
    Deze serie volg ik ook. Kijkt zeer makkelijk weg. Inmiddels is er ook een nieuw seizoen begonnen.
    Failure to prepare is preparing to fail.

Forum rechten