Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: tv-series

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.
Resultaten 1 tot 10 van de 71
    PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Chips
    3,049
    Bracelets
    timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum! 

tv-series

Ik heb een jaar of 5 geleden mijn tv de deur uit gedaan en nooit meer behoefte gehad een nieuwe te kopen (want er is toch alleen maar rotzooi op).

Twee jaar later kwam ik erachter dat er eigenlijk toch best leuke tv-series waren (ik had ze alleen nooit ontdekt), dus ben ik eerst Lost en later Heroes gaan volgen. Ik heb nog steeds geen tv, maar via internet krijg je de seizoenen uit de VS uiteraard ook gewoon binnen, en lig je nog voor op Nederland ook.

Intussen is het een hele verslaving geworden, en met de hoeveelheid seizoenen die deze week weer zijn begonnen heb ik elke dag wel weer wat te kijken. Meer liefhebbers van bepaalde series, in NL op tv of vanuit de VS?

Series die ik volg die net weer begonnen zijn:
    Heroes
    Californication
    Fringe
    Dexter
    The Simpsons
    The Mentalist

Series die nog draaien maar nu pauze hebben:
    Lost (ben ik voor de tweede keer aan het kijken, nu halverwege seizoen 3)
    Eureka
    South park

Series die afgelopen zijn, die ik heb gezien:
    The 4400
    Scrubs (al komt er een vervolg/spinoff)
    My Name Is Earl
    Dead Like Me
    Twin Peaks
    Veronica Mars

Premium Member G€®ª£Ð's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Chips
    5,355
    Bracelets
    G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum! 
    zit erg hard te wachten op burned notice ........

een serie uit de united states van de verenigde staten uit amerika (urbanus)

gaat over een spion die weggewerkt moet worden .........errug mooi

we zullen wel zien ........hopen dat ie er snel weer opkomt

grtz Gerald
    XXXGERALDXXX

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Ik kijk altijd JAG,

maar kijk dat wel gewoon op de tv want die tijden komen wel goed uit...
    Prison Break heb ik trouwens helemaal via het internet gevolgd
    Ook High stakes poker heb ik alle seizoenen gekeken, best sick af en toe
    Welcome, Mr. Legal!!

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    lol, dat zijn er zo veel
    een hoop van die je noemt ennnnnn.

- The Big Bang Theory (erg lachuh)
    - SANCTUARY
    - Torchwood
    - Dr. Who
    - The Sarah Connor Chronicles
    - House
    - Ghost Whisperer
    - Medium
    - Nip Tuck

van alles wat ik voorbij heb zien komen vind ik "Dexter" tot nog toe de beste serie denk ik.. net weer begonnen... /yes.. heb ik zin an..
    "May the flop be with You!"

Junior Member
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    2,000
    Bracelets
    Aastwee is nog maar een beginner 

Smile

pff ik haak altijd naa een tijdje af, kijk zo wie zo weinig tv. werk onregelmatig en de pc staat altijd aan. Doe mij maar een goede film!!

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik ben wel fan van de amerikaanse sitcoms (comedyseries)

met name The King of Queens, maar ook Everybody Loves Raymond en According to Jim

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik volg eingelijks alleen Expeditie Robinson en Wie is de Mol ieder jaar. En PrisonBreak heb ik gevolgd.

verder vind ik de amerikaanse comedyseries wel eens grappig om naar te kijken.
    vooral two and a half man en my name is earl.... lekkere domme humor*)

verder kijk ik liever goede films... zoals vanavond tijdens het toernooi (als die doorgaat) Pirates of de Caribbean At World's End.
    UnderTheGunafbeelding

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    21,455
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Net gekeken:
    Breaking Bad (seizoen 1 en 2)
    Kyle XY (seizoen 1 en 2)
    Carnivale (seizoen 1, net begonnen met seizoen 2)

De 'to watch' list, wachtend op m'n harde schijf:
    Sopranos (alle seizoenen)
    Entourage (seizoen 1 t/m 5)
    One Tree Hill (seizoen 1 t/m 5)
    Oz (seizoen 1 t/m 6)

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Chips
    3,049
    Bracelets
    timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc0pa Bekijk berichten
    Net gekeken:
    Breaking Bad (seizoen 1 en 2)
    Kyle XY (seizoen 1 en 2)
    Carnivale (seizoen 1, net begonnen met seizoen 2)

De 'to watch' list, wachtend op m'n harde schijf:
    Sopranos (alle seizoenen)
    Entourage (seizoen 1 t/m 5)
    One Tree Hill (seizoen 1 t/m 5)
    Oz (seizoen 1 t/m 6)
    Ah, Carnivale heb ik geprobeerd maar ik kwam er niet doorheen.. mooie serie, maar ging me te langzaam.

Overigens nog vergeten in mijn lijstje, Jericho heb ik ook gezien

PKR speler JanDenHertog's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Chips
    18,459
    Bracelets
    JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum!  JanDenHertog is met acht bracelets de held van het forum! 
    NCIS is een ardige serie
    CSI's ('k vind ze niet allemaal even goed)
    Fringe heb k 1x gezien, zag er iid wel aardig uit.

Deze of volgende week komt er een nieuwe serie vanuit de US, ff vergeten hoe die heet. Gaat over een schrijver. Chikkie zag er wel aardig uit

'k heb 1x Jesse Jones gezien, da's nie echt een serie maar vond 'm wel aardig.
    Life is as a poker game, you never know what is going to happen until the last card has bin delt

Forum rechten