Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Terug van weggeweest

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Terug van weggeweest

Hoi hoi..

Denk dat er sommigen me mss nog kennen van PKR.nl, maar ik ga dus beetje terug beginnen met poker was nooit echt gestopt, gewoon zeer inactief door andere activiteiten en bezigheden...

Zie dat er ook heel wat is verandert hier, dus ik ga is rustig mijn tijd nemen om alles te verkennen en hier en daar een tornooitje meepikken als ik genoeg forum posts heb tenminste

Anyway, groetjes aan iedereen die me nog herinnert en cu @ the tables!

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Hoi sdk!

Welkom terug!

Doe je vanavond ook mee?

Succes weer aan de tafels.

Liefs,

Riekje
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Welkom terug sdk!

Jij hebt ruim genoeg posts om mee te doen aan toernooien hoor, maak je niet druk
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

PKR speler SyntaxNL's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    5,840
    Bracelets
    SyntaxNL is nog maar een beginner 
    Welkom terug sdk007!

Wat is der vanavond te doen eigenlijk? BBQ bij jou riekje?

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Ja ik doe mee riekje hahaha ja de bbq wil ik ook wel meedoen

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    BBQ bij mij! Prima maar tis nu een btj laat! Bedoelde eigenlijk de freeroll!

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,566
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    welkom back
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

PKR speler SyntaxNL's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    5,840
    Bracelets
    SyntaxNL is nog maar een beginner 
    @ riekje, hou ik je aan! En doe ook mee met de freeroll. Watch out!

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    Jahoor prima! :-) Ik lig al uit AQ tegen AA..

Ik heet trouwens The1andonlyB op pkr nu

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    Ja dat had ik gemerkt hahaha zo heette je voorheen ook al maar was het vergeten :P en lag er ook vrij snel uit, beetje pech gehad.. volgende keer beter

Forum rechten