Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Terminator Xtreme

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Terminator Xtreme

Had zin om PKR te spelen en normaal speel ik 1$ SNG (m'n BR was 16$, begonnen vanaf 0$ zonder te storten weliswaar) en de 1$ SNGs vind ik makkelijk en win ik ook meestal... Maar toen zag ik een Terminator Xtreme staan van 1$ en dacht, waarom niet

Dus ik registreer me, speel het tornooitje mee, speel 9/10 spelers uit en ga lopen met een prijs van $8,50 mooi meegenomen met zo'n lage BR.

Dus denk dat ik me vanaf nu maar ga toewijden aan de Terminator's hahaha

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    haha mooi resultaat. ik moet zeggen dat ik niet zoveel ervaring heb met terminator's (speel af en toe wel eens zo'n mtt). Wat me wel opvalt is dat de sng versie niet zo zeer populair is op pkr en het meestal een lange tijd duurt voordat ze vol zijn.

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    idd denk dat ik ze zo weinig speel omdat ik nooit mensen zie aan de sng terminator tables vind ze wel dikke fun en ze wakkeren mijn killer instinct aan hahaha

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik heb een periode gehad dat ik die van 5 dollar deed....... Maar duurt me te lang tot dat ze vol zijn!:-)
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Forum rechten