Komende week is het tijd voor de TCOOP op PokerStars (Turbo Championship of Online Poker).
Ik kreeg opeens een mailtje dat ik een ticket heb gekregen (heb helemaal geen reload gedaan de laatste tijd, maar toch een mooi cadeautje). Eenmaal in de lobby zag ik zelfs dat ze zo vriendelijk zijn geweest om me twee tickets te geven van $22,-. Hebben jullie ook tickets gekregen? En/of spelen jullie mee bij ? of meer van de evenementen?
Ik heb het schema bekeken in de lobby en ga morgen denk ik de $22 rebuy spelen.
Onderwerp: Tcoop
Resultaten 1 tot 5 van de 5
-
4 weken geleden #1
Tcoop
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
4 weken geleden #2PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 1,451
- Bracelets
Ik heb vandaag de 33 dollar NL Omaha Hi/Lo gespeeld. Helaas geen grote stack kunnen opbouwen gedurende het toernooi en een aantal plaatsen voor het geld eruit.
Nu speel ik de 33 NLHE
-
4 weken geleden #3
Hoe is het gegaan in de 33NLHE?
-
4 weken geleden #4PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 1,451
- Bracelets
Ik stond de hele tijd rond de 15 blinden (hele tijd geen handen gehad). Op een gegeven moment dubbel ik twee keer en win ik een grote pot met AK tegen A7. Toen had ik ineens 36K voor mijn neus. De volgende 30 handen weer niks gehad (echt alleen poep). Ik vond op een gegeven moment 66 op de button. Shortie schuift, ik reshove voor 28K en SB vindt netjes azen. 100 plekken voor het geld eruit...
Net werd ik ook keihard outplayed in de 55 shoot-out. De TCOOP heeft nog niet zoveel gebracht voor mij dusver
-
4 weken geleden #5
Tot nu toe heeft het mij ook nog geen goede resultaten gebracht.. Misschien vanavond nog een toernooitje meepakken ($22 rebuy 2xTurbo), maar die rebuy toernooien gaan echt een beetje te hard voor mij.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google