Table #41377527 - STT # 24181761
Starting Hand #1917559856
Start time of hand: 18 Nov 2011 16:21:40
Last Hand #1917558681
Game Type: HOLD'EM
Limit Type: NO LIMIT
Table Type: TOURNAMENT
Money Type: TOURNAMENT CHIPS
Blinds are now 10 / 20
Button is at seat 1
Seat 1: Mrbagel - 1,480
Seat 2: mavericki - 1,600
Seat 3: domdy - 1,480
Seat 4: DaViper87 - 1,500
Seat 5: escapada - 1,500
Seat 6: BLINDRAZOR - 1,450
Seat 7: jclevac - 1,450
Seat 8: seankilkenny - 1,540
Seat 9: schaetzchen80 - 1,500
Seat 10: Shoeshine - 1,500
Shuffling Deck
Moving Button to seat 2
domdy posts small blind (10)
DaViper87 posts big blind (20)
Dealing Cards
Dealing [T c][T h] to domdy
escapada folds
BLINDRAZOR calls 20
jclevac folds
seankilkenny folds
schaetzchen80 did not respond in time and is folded
schaetzchen80 folds
Shoeshine folds
Mrbagel raises to 60
Mrbagel: EBANIY KLOYN
mavericki calls 60
domdy calls 60
DaViper87 calls 60
BLINDRAZOR calls 60
Pot sizes: 300
Dealing Flop [8 d][6 d][J h]
domdy checks
DaViper87 checks
BLINDRAZOR checks
Mrbagel checks
mavericki checks
Pot sizes: 300
Dealing Turn [T s]
domdy bets 150
DaViper87 calls 150
BLINDRAZOR raises to 650
Mrbagel folds
mavericki calls 650
domdy has requested more time
Mrbagel: Chicken!
domdy is using the time bank
domdy has 5 seconds remaining in the time bank
domdy folds
DaViper87 raises to 1,440 (all-in)
BLINDRAZOR calls 1,390 (all-in)
domdy says Fresh Fish!
mavericki calls 1,440
Pot sizes: 4,620
Pot sizes: 100
mavericki shows [3 d][Q d]
DaViper87 shows [6 c][6 s]
BLINDRAZOR shows [Q s][9 d]
Dealing River [2 d]
Pot sizes: 4,620
Pot sizes: 100
DaViper87 has Three of a Kind: 6s
mavericki has Flush, Queen high
mavericki wins 100 from side pot #1 with: Flush, Queen high
domdy laughs his *** off.
BLINDRAZOR has Straight, Queen high
mavericki wins 4,620 with: Flush, Queen high
Seat 1: Mrbagel - 1,420
Seat 2: mavericki - 4,820
Seat 3: domdy - 1,270
Seat 4: DaViper87 - 0
Seat 5: escapada - 1,500
Seat 6: BLINDRAZOR - 0
Seat 7: jclevac - 1,450
Seat 8: seankilkenny - 1,540
Seat 9: schaetzchen80 - 1,500
Seat 10: Shoeshine - 1,500
End of Hand #1917559856
(Re)raise niet vaak middle pairs in early stage voor de goede orde.
Onderwerp: Standaard or donk fold?
Resultaten 1 tot 9 van de 9
-
18-11-11 #1
Standaard or donk fold?
-
18-11-11 #2
2de vraag:
Hoeveel donks zie je in deze hand? 1,2,3 of 4?
-
18-11-11 #3
-
18-11-11 #4
Goede fold imo, in dit stage van het toernooi heb je geen zin om tegen een gemaakt straatje aan te lopen. Laat maar gaan en pak ze in een andere spot.
Hoeveel donks.. ehmm mavericki grootste donk, BLINDRAZOR is ook een donk (Q9 limpen vroeg in het toernooi in een slechte positie). DaViper87 overschat zijn hand in deze situatie, kan gebeuren.. MrBagel is niet echt een donk te noemen in deze hand en over jou zal ik maar niet beginnen
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
18-11-11 #5
Aan de speelstijl te zien is dit phase 1, phase 2??
Tja, is altijd lastig om TT early stage te krijgen. Aan de spelers te zien zou je met een reraise ook niet veel opschieten, aangezien die toch wel zullen callen. En met elke overcard op tafel heb je dan geen idee meer waar je staat met je paartje.
Je zou zelfs kunnen folden, ik weet het, dat is wel heel tight, maar gezien de spelers zou ik dat zo slecht nog niet eens vinden.
Maar even over de beslissing op de turn: ik denk dat ik hem ook gefold had, het was vrij obvious dat ie ze straatje gehit zou hebben, terwijl er ook aapjes rondlopen die deze raise met 2 pair of toppair maken, maarja. Early stage wil je gewoon zoveel risico nog niet nemen en vroeg of laat betalen die donks je weer terug (of riverren je met een 2-outer).
De Donks:
Donk nr1. mavericki: call met Q3s preflop om vervolgens een reraise naar de helft van zijn stack op de flop gewoon te callen met een flushdraw (LMAO) Hij is de koning-donk hier aan tafel. En natuurlijk hit ie.. lol
Donk nr2. DaViper87: Dat je op de BB er 40 bijlegt in een pot van 260 op een flopje te zien met 66 vind ik niet raar, maar om dan vervolgens je trips te checken op een drawgevoelig board??? Misschien had ie daar een check-raise geplant, maar toch, daar mag je gewoon niet checken, want bijna elke turn is een scarecard. Op de turn callt ie alleen maar jou bet (heel zwak, blijkbaar dacht ie er nog steeds aan om slow te playen) om daarna na een gecallde reraise all in te gaan......... how not to play.
BLINDRAZOR komt opzich ook wel in aanmerking voor 'donk', want Q9 is nou eenmaal geen geweldige hand om in early stage en middle position een raise mee te callen. Op de turn reraised hij naar de helft van zijn stack. Hij mag dan de nuts hebben, maar toch zou ik hier eerder all in gaan gezien de tegenstanders, want je wilt niet dat iemand zijn flush chased en hit, om vervolgens nog zo weinig achter te hebben dat je onmogelijk kunt folden. En er zijn altijd mensen die jouw all in daar dan gewoon met toppair of 2pair callen.Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
18-11-11 #6
-
18-11-11 #7
Dit was dus een P3 en na lang spelen werd ik 2de en won een P4.
Ongeveer tegelijkertijd speelde ik een P4 met eveneens drama spel, na 5min 3 spelers eruit in een 4way allin so funny, en ook daar won ik een P5.
Het is niet echt poker die phases maar wel erg easy.
Maargoed tijd niet gepokerd dus ben nog een btj roestig en zat te denken dat dit maybe een btj te tighte fold was, outcome heb er niet zoveel mee te maken, zat meer aan een trips Jacks te denken btw en idd aan een Q9 na limp-call preflop.
-
19-11-11 #8
Je hebt goed gefold maar wat ik me afvraag is waarom je niet inzette op de flop? Dan had je toch kunnen zien wie er callde en waar je stond? De flop is nog niet zo slecht met maar 1 overcard voor jouw TT. Gewoon een vraagje, niet om je speelstijl in vraag te stellen.
Verder ben ik het helemaal eens met Blockju, wat die Q3 etc nog in de hand doet weet ik helemaal nietmeer
-
19-11-11 #9
Ik wil geen big pot spelen met TT early stage SNG of moet (semi) nuts hebben, dus ik kies met mn TT ervoor om te flatten preflop en niet reraise (middle of late stage speel ik m waarschijnlijk anders preflop), nu kom ik in een family pot wat ik weet wat kan gebeuren en ok niet erg is. Wil in een family pot early stage eigenlijk geeneens weten waar ik sta want ik moet daar chips voor gebruiken.
Maw ben nooit zo actief early stage sng, wil bv nog wel eens AK folden preflop na enig weerstand, ik kan zelfs AK folden early position preflop in unraised pot, klinkt raar maar vertrouw heel erg op mn middle/final stage SNG.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google