Zo heben jullie ook zo'n hekel aan slecht runnen?Ik speel dan 2 tot 3 S&G's en 1 MTT per dag. Elke keer als ik voor sta in hand wordt ik weer gekraakt. Met coin flips worden mijn paartjes gekraakt en mijn top handen verliezen het van paartjes, elke als ik C bet hebben ze gehit en moet ik opgeven. En ga zo maar door.
Soms heb je van die dagen dan gaat alles goed en soms heb je van die dagen dan gaat alles fout.
. Ik vind de down swings het moeilijkst denk ik. Wat jullie?
Onderwerp: Slecht runnen!!!!!
-
08-09-11 #1
Slecht runnen!!!!!
Laatst gewijzigd door snellekneh; 08-09-11 om 09:41.
The more action the better. 8-)
-
08-09-11 #2
Ik had een tijdje terug een zweepslag, toen runde ik ook slecht...
-
08-09-11 #3One shove, one kill.
No luck, just skill.
-
08-09-11 #4
ik vind de upswings het moeilijkst denk ik...
p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough
-
08-09-11 #5
Ik vind zo'n downswing altijd wel fijn eigenlijk. Alsmaar blijven winnen gaat ook zo snel vervelen, he?
One shove, one kill.
No luck, just skill.
-
08-09-11 #6PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
wat een gehaat weer
-
08-09-11 #7
Blijf kritisch naar je eigen spel kijken.. Dit verzacht de pijn van een downswing.
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
08-09-11 #8
-
08-09-11 #9
je vraagt mensen of ze een downswing leuk vinden, is dat wel nuttig? :')
p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough
-
09-09-11 #10

LinkBack URL
About LinkBacks
Ik speel dan 2 tot 3 S&G's en 1 MTT per dag. Elke keer als ik voor sta in hand wordt ik weer gekraakt. Met coin flips worden mijn paartjes gekraakt en mijn top handen verliezen het van paartjes, elke als ik C bet hebben ze gehit en moet ik opgeven. En ga zo maar door.
. Ik vind de down swings het moeilijkst denk ik. Wat jullie?
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google