Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Slecht runnen!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.
Resultaten 1 tot 10 van de 11
    PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,918
    Bracelets
    snellekneh is nog maar een beginner 

Slecht runnen!!!!!

Zo heben jullie ook zo'n hekel aan slecht runnen? Ik speel dan 2 tot 3 S&G's en 1 MTT per dag. Elke keer als ik voor sta in hand wordt ik weer gekraakt. Met coin flips worden mijn paartjes gekraakt en mijn top handen verliezen het van paartjes, elke als ik C bet hebben ze gehit en moet ik opgeven. En ga zo maar door. Soms heb je van die dagen dan gaat alles goed en soms heb je van die dagen dan gaat alles fout. . Ik vind de down swings het moeilijkst denk ik. Wat jullie?
    Laatst gewijzigd door snellekneh; 08-09-11 om 09:41.
    The more action the better. 8-)

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik had een tijdje terug een zweepslag, toen runde ik ook slecht...

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Ik had een tijdje terug een zweepslag, toen runde ik ook slecht...
    Welcome to Instant Rimshot
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik vind de upswings het moeilijkst denk ik...
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Ik vind zo'n downswing altijd wel fijn eigenlijk. Alsmaar blijven winnen gaat ook zo snel vervelen, he?
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    wat een gehaat weer

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Blijf kritisch naar je eigen spel kijken.. Dit verzacht de pijn van een downswing.
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,918
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Blijf kritisch naar je eigen spel kijken.. Dit verzacht de pijn van een downswing.
    Ja idd dat doe ik ook. En idd, downswings horen erbij dat maakt deel uit van het spel. Maar goed voor mij blijft het lastig.. Het is altijd leuk als mensen van die nuttige info/reacties hebben. Miss last van een downswing ofzo!?

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    je vraagt mensen of ze een downswing leuk vinden, is dat wel nuttig? :')
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,918
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p0kerholic Bekijk berichten
    je vraagt mensen of ze een downswing leuk vinden, is dat wel nuttig? :')
    Je hebt niet goed gelezen denk ik. Ik zeg dat ik downswings het moeilijkst vind. En dan vraag ik: Wat jullie? Het gaat me niet om de nut maar om een reactie, mening en hoe gaat meen en geen er mee om.

Forum rechten