Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: sit 'n go rankings freeroll

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Junior Member
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    7,012
    Bracelets
    MiniAlien is nog maar een beginner 
    Hoe plaats je je voor zo'n freeroll?

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Je kunt je hiervoor plaatsen door in de top 5000 van de Sng (sit en go) ranglijst te staan. Je beginstack is variabel met je positie op de ranglijst en loopt uiteen van 500 (rang 5000) tot 30.000 (rang 1) chips.

Mocht je niet in de top 5000 staan, kun je je alsnog voor dit toernooi plaatsen door deel te nemen aan de Qualifier freeroll. Ik weet niet precies meer of dit voor de rangen 5000-10.000 was of voor alle rangen lager dan 5.000. Dit zou je op de site van pkr moeten checken.
    Volgens mij gaan 300 van de deelnemers aan deze Qualifier naar de SNG freeroll en krijgen een beginstack van 500. (Is niet veel, maar er zijn mensen die hiermee de finaletafel hebben weten te halen ).

Btw: Alleen de Sng's die je speelt waar (R) voor staat tellen mee voor je rang en andere Sng's zullen daar geen invloed op hebben, zoals DoN's. Hogere buy-ins en meer deelnemers tellen ook zwaarder mee voor de te ontvangen ranking points waar je rang mee gevormd wordt, maar schema's hiervoor waaruit de berekeningen worden opgemaakt zijn allemaal terug te vinden op PKR.com. (zou wel op de engelse versie kijken, op pkr.com/nl staan nog wat ongewijzigde veranderingen).

Voor de MTT (Multi Table Tournament) freeroll geldt in principe hetzelfde.
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,566
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    oke ik had 21 dol gewonen was leuk me stack aan het bouwen
    tot ik met aa en kk verloor en blij moets zijn dat ik nog cashte.
    wel leuk op zet dit beter als vroeger allen die free rol voor die extra mensen met 500 stack vind ik minder,
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Chips
    3,574
    Bracelets
    badboy is nog maar een beginner 
    Ik begon maar met 650 chips, sta nog niet zo hoog, maar mijn pocket 10's werden al snel genoeg gekilld door k-j toen ik wou verdubbelen.
    Jammer en volgende keer beter.

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Mochten jullie het nog niet weten, dan bij deze. PKR gaat stoppen met de rankingsfreerol. Deze had namelijk niet de gewenste effecten voor PKR en kreeg slechte feedback van de gebruikers. De eerstvolgende rankingsfreerol is dan ook meteen de laatste.

Zie het PKR-forum topic:
    PKR | Online poker forums | Online poker community - PKR
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    pfffff en ergste is nog dat de oude 5K ranking freerolls niet terugkomen

Wat heeft het nu nog voor zin om hoog in de ranglijst te staan.........
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

Forum rechten