Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Sharkscope beta

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Mwa, ik ga sowieso niet een nieuw account aanmaken zonder de goedkeuring van PKR.
    Ik had eerst meerdere account die allemaal geblokkeerd werden door overtreden van de regels.
    Uiteindelijk dit account dus terug gehad, maar daarvoor heel veel moeite moeten doen, had hem dan ook pas na 3 weken weer terug ofzo.
    Ik wil niet weer risico lopen om een account kwijt te raken. Als ze er dan weer achter zouden komen zal ik waarschijnlijk permanent gebanned worden van PKR.

Ik vraag wel aan de support of ze eventueel mijn oude account zouden kunnen verwijderen om mij vervolgens een nieuwe te laten maken (Ik denk niet dat dit mogelijk is, maar niet geschoten is altijd mis). Hiermee kunnen ze me niks maken, het is slechts een idee.

To sheriff: waarom is dit niet verstandig. Zou iemand mij wat kunnen maken door het lezen van dit gesprek?
    En laat dit mij dan via PM weten a.u.b., voordat het mensen op rare ideen brengt. lol.
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrisie15 Bekijk berichten
    eey jongens, ik ben nu net nieuw hier , als je wilt spelen voeg me maar ff toe

nickname: chrisie15
    Welkom op het forum Chrisie

Als je je wil voorstellen kan je dit beter doen in 'Stel je voor...' die je vind door naar het tablad 'PKR' en dan naar het forum te gaan. Hier kan je onderaan een eigen onderwerp starten.

Succes! en op welke tafels ben je te vinden?

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    zo... wat een verschil tussen profit en profit ex rake, blijft ongeveer 1/3 over! toch maar goed dat de maandelijks te veel betaalde rake wordt terggestort.
    UnderTheGunafbeelding

Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    hmmm... nagevraagd, maar niet mogelijk om dit account voorgoed te verwijderen om vervolgens een nieuwe te starten.
    Dus zal nooit rakeback hebben , scheelt toch behoorlijk wat als ik die graphs zo zie..............

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Tja, je kunt altijd nog bij een andere pokerroom wel een deal voor het aanmaken van een account krijgen of als je wel bij PKR wil blijven spelen "met" dan is Domdy's tip nog een goede.
    UnderTheGunafbeelding

Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Nah, andere pokerroom gaat het niet worden. Dit is de enige site waar ik wil spelen. En op account van iemand iemand anders spelen is ook niet echt een optie, dan kunnen ze IP natrekken en dan zullen ze er alsnog achterkomen dat ik meer dan 1 account speel.

Forum rechten