Maybe weten de meeste dit al, maar voor degenen die t nog niet ondekt hebben:
SharkScope
Zit een leuke feature bij: Je scope excl rake, dus hoe ziet je scope eruit als je never rake zou betalen, erg shocking kan ik je vertellen.
Je ziet meteen hoe belangrijk een goede schraapterugdeal is.\
Goodluck.
Onderwerp: Sharkscope beta
-
13-01-12 #1
Sharkscope beta
-
14-01-12 #2
Cool, had het nog niet gezien.
Thanks voor de tip!Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
14-01-12 #3
Ik heb mezelf gezocht, maar ik zie het nog steeds met rake?
Hoe vind je de grafiek exclusief rake???Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
14-01-12 #4
Als je iemand scoped en je ziet de grafiek dan staat onderaan de grafiek [profit] ''ROOD'' of [profit excluding rake] ''BLAUW''.
Deze kan je aanklikken en dan verschijnt grafiek exl rake.
Scope eens bv player ''skott'', wat een iets verliezende speler is en vergelijk zn scope met excl rake, echt shocking.
Ook leuke zijn ''dontdoit'', ''rocken1900''.
-
15-01-12 #5
Dat scheelt nogal wat ja, daarom baal ik er ook van dat ik voordat ik mijn account maakte geen rakebackdeal afgesloten had bij een site.
Of zijn er sites waar dat ook nog kan nadat je een account hebt aangemaakt??Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
15-01-12 #6
Kan me herinneren dat t vroeger wel kon nadat je al een pkr account had aangemaakt, maar denk niet dat ik de naam hier mag noemen, ik pm je m wel even. Account mag niet ouder zijn als 3 maanden als ik t me goed kan herinneren.
Anyway je maakt winst dus geen schraapterug is echt geen optie, zijn maybe andere opties (new account vriendin ect)
Je weet nooit waar t op uit komt, ik speel niet echt meer serieus nowadays maar plusminus 25K van me roll is van schraapterug/reloads/1stdeposits/points/ect, maw zonder een deal zou ik alleen points krijgen en was mn roll 25K kleiner.
Pakken wat je pakken kan!
-
15-01-12 #7
Volgens mij kan ik dat nu idd niet meer doen.
Ik zou hiervoor in principe wel een nieuw account willen aanmaken, maar dit is niet toegestaan, of mag het wel als je PKR vraagt om je oude account te verwijderen?Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
15-01-12 #8
eey jongens, ik ben nu net nieuw hier
, als je wilt spelen voeg me maar ff toe 
nickname: chrisie15
-
15-01-12 #9
-
15-01-12 #10
Niet verstandig om hier te bespreken guys!
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google