Voor de mensen met hersentype ( direct to the point ) scroll naar bottom
Voor de rest lees verder...
Oke niet echt een pauze gehad een weekie ofzo was ook ziek maar de pauze was al ingegaan voordat ik ziek was, ik start pokerstars op ( nu ik beter ben en pauze is over ) en wtf ik wil helemaal niet meer spelen,
Geen enthousiasme,
Geen wil om te spelen,
Geen motivatie,
De spanning is weg
Wil ook niet meer poker op tv kijken btw niet interessant meer.
De poker die in me zat ( weet niet precies hoe ik dit moet beschrijven) is verdwenen voor wat het waard was...
Ik heb vele dingen geleerd van poker. Dat zou je niet denken qua winst maar het heeft mij meer geleerd dan alleen maar winst.
De grote vraag is
Zal het terugkomen ? en of jullie ervaren online spelers dit ook hebben meegemaakt ?
Bestaan hier artikels over ?
p.s heb het wel vaker gehad, maar niet zo erg als nu, nu is het echt compleet weg :P
Ben benieuwd....
Onderwerp: Rare pauze
-
02-09-10 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
Rare pauze
-
02-09-10 #2
gewoon ff stoppe, of HU gaan spelen. anders cash je alles uitop 10$ na en ga je is opnieuw beginne=
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
02-09-10 #3
Ik heb laatst nog zon periode gehad, bij mij kwam het doordat het vakantie was en ik totaal geen zin had om dan te pokeren, op tv keek ik nog wel. Kon dan me tijd wel beter besteden.
Ik heb ook heel vaak al zit ik op school of al ben ik aan het werk, dat ik dan ineens zin heb om te pokeren. Als ik dan thuis achter de pc ga zitten en het opstart is vaak alweer de zin verdwenen.
Het is gewoon een periode wss dat je er even klaar mee bent. Neem gewoon een tijdje pauze en misschien dat je naar een paar weken/maanden weer zin hebt om te spelen
-
02-09-10 #4
Zo'n periode is bij mij altijd na een grote downswing... Ben zelf uit het niets 130$ down, dus heb ik pokersoftware nu al een 2 weken niet gebruikt...
Daarbij komt dat ik even wat betere dingen te doen heb atm...
Succes ermee.
-
02-09-10 #5
Heb t net achter de rug nadat PKR met een crappy 2.0 release kwam, had t ff helemaal gehad met pokeren. Nu by een Ongame komt t weer n btj terug en gaat t wel weer.
-
02-09-10 #6
Alles gaat met ups and downs...
Iedereen heeft het wel eens...
-
02-09-10 #7
Idd zit nu in een downswing en dan is pokeren ook niet echt leuk
-
03-09-10 #8PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
Nou ik net even multi table gedaan . 10 sngs was msgn iets te veel af en toe een set gefold enzo... maar de het is er werkelijk nog steeds uit, het boeit me geen ene r%$%t of ik nou iets win of niet
toch nog een redelijke score gehaald.
Maar toen er een paar een domme backdoor inside straight vielen ( waar ik heel pissing om kan worden) bleef mijn woede uit. en dat zegt veel!
Misschien na pkr goes dutch weer beginnen 8-)
-
03-09-10 #9PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
en bedankt voor de reacties gelukkig ben ik niet de enige
-
03-09-10 #10
Komt door t sombere weer, entis overal koud, heb zelfs smiddags zin in slapen
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google