Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Rare pauze

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.
Resultaten 1 tot 10 van de 11
    PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 

Rare pauze

Voor de mensen met hersentype ( direct to the point ) scroll naar bottom

Voor de rest lees verder...

Oke niet echt een pauze gehad een weekie ofzo was ook ziek maar de pauze was al ingegaan voordat ik ziek was, ik start pokerstars op ( nu ik beter ben en pauze is over ) en wtf ik wil helemaal niet meer spelen,

Geen enthousiasme,
    Geen wil om te spelen,
    Geen motivatie,
    De spanning is weg
    Wil ook niet meer poker op tv kijken btw niet interessant meer.

De poker die in me zat ( weet niet precies hoe ik dit moet beschrijven) is verdwenen voor wat het waard was...

Ik heb vele dingen geleerd van poker. Dat zou je niet denken qua winst maar het heeft mij meer geleerd dan alleen maar winst.

De grote vraag is

Zal het terugkomen ? en of jullie ervaren online spelers dit ook hebben meegemaakt ?

Bestaan hier artikels over ?

p.s heb het wel vaker gehad, maar niet zo erg als nu, nu is het echt compleet weg :P

Ben benieuwd....

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    gewoon ff stoppe, of HU gaan spelen. anders cash je alles uitop 10$ na en ga je is opnieuw beginne=
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik heb laatst nog zon periode gehad, bij mij kwam het doordat het vakantie was en ik totaal geen zin had om dan te pokeren, op tv keek ik nog wel. Kon dan me tijd wel beter besteden.

Ik heb ook heel vaak al zit ik op school of al ben ik aan het werk, dat ik dan ineens zin heb om te pokeren. Als ik dan thuis achter de pc ga zitten en het opstart is vaak alweer de zin verdwenen.

Het is gewoon een periode wss dat je er even klaar mee bent. Neem gewoon een tijdje pauze en misschien dat je naar een paar weken/maanden weer zin hebt om te spelen

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Zo'n periode is bij mij altijd na een grote downswing... Ben zelf uit het niets 130$ down, dus heb ik pokersoftware nu al een 2 weken niet gebruikt...
    Daarbij komt dat ik even wat betere dingen te doen heb atm...

Succes ermee.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Heb t net achter de rug nadat PKR met een crappy 2.0 release kwam, had t ff helemaal gehad met pokeren. Nu by een Ongame komt t weer n btj terug en gaat t wel weer.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Alles gaat met ups and downs...

Iedereen heeft het wel eens...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Idd zit nu in een downswing en dan is pokeren ook niet echt leuk

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    Nou ik net even multi table gedaan . 10 sngs was msgn iets te veel af en toe een set gefold enzo... maar de het is er werkelijk nog steeds uit, het boeit me geen ene r%$%t of ik nou iets win of niet toch nog een redelijke score gehaald.

Maar toen er een paar een domme backdoor inside straight vielen ( waar ik heel pissing om kan worden) bleef mijn woede uit. en dat zegt veel!

Misschien na pkr goes dutch weer beginnen 8-)

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    en bedankt voor de reacties gelukkig ben ik niet de enige

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Komt door t sombere weer, entis overal koud, heb zelfs smiddags zin in slapen
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Forum rechten