Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Profiel veranderen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Profiel veranderen

kheb ff een (waarschijnlijk) heel domme vraag maar hoe kan je je profiel veranderen (en je avatar) ? Vindt het niet meteen... Beetje scheel vandaag denk ik ;p

grtjs

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Je kan op je eigen naam klikken (blauwe naam links van je post, boven je avatar). Dan kom je in je profiel terecht en kan je in de linkerbalk op "Bewerk mijn profiel" klikken!
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    bij mij staat er nergens bewerk mijn profiel

Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Dan is de makkelijkste manier om gewoon naar je inbox te gaan. In de linkerbalk staan dan alle opties (wijzig profiel, wijzig avatar, etc.)

Junior Member
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    8,930
    Bracelets
    ahopstaken is nog maar een beginner 
    Deze melding krijg ik als ik mijn Avatar wil wijzigen.
    Oftewel, ik kan hem niet aanpassen.
    Hoe los ik dit op?

Jouw Huidige Avatar

Geen Avatar Opgegeven

Avatars zijn kleine afbeeldingen die weergegeven worden onder jouw gebruikersnaam.
    Gebruik geen avatar
    Notitie: als je een aangepaste avatar hebt zal deze optie dat verwijderen.

Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Als je je avatar wil wijzigen heb je 2 opties:
    - je kiest een plaatje van het internet
    - je kiest een plaatje van je harde schijf
    In beide gevallen mag het plaatje niet groter zijn dan 19,5kb en moet hij de afmetingen 80x80 hebben.

Als je een plaatje op je harde schijf hebt staan druk je op "Bestand Kiezen", nu kun je het bestand zoeken op je harde schijf en uploaden. Druk nu rechtsonder op "Sla veranderingen op" en je avatar wordt gewijzigd.

Forum rechten