Lieve pokeraars,
Graag zou ik jullie willen mededelen dat ik al sinds Januari van dit jaar niet meer voor deze website werk. Daarom zou ik jullie ook willen verzoeken mij geen privéberichten over wachtwoorden en tournamenten te sturen.
Zoals sommigen gemerkt hebben is mijn inbox tegenwoordig vol, en ik zal deze ook niet meer legen. Vragen komen dus niet meer bij me aan, en ik kan ze niet beantwoorden.
Dat was het,
timhessel
PS: mocht er op de site/forum/wiki nog ergens staan dat je mij een bericht ergens voor moet sturen, neem dan even contact op met iemand die wél admin is, zodat ze het ook kunnen aanpassen. Thanks!
Onderwerp: Privéberichten
-
20-10-10 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Privéberichten
-
20-10-10 #2
Yo!
Sheriff en ik gaan er even naar kijken!"There is more to poker than life."
-
20-10-10 #3
Hahahahahaha
Namen en rugnummers!
-
20-10-10 #4PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Teveel om op te noemen Shifty. Ik snap echt niet waar ze het vandaan halen mij een bericht te sturen, toen ik wegging heb ik netjes overal mijn naam vervangen door IWUD / Danny...
-
20-10-10 #5PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Op 26 augustus was mijn inbox vol. Voor die tijd heb ik er 9 gehad in die maand, en deze maand sowieso een stuk of 10 die geweigerd werden (mijn mail inbox zit vol met meldingen dat mijn foruminbox vol zit :P)
-
20-10-10 #6
Je bent wat vergeten in deze tekst: Wil je meedoen met de toernooien, stuur mij dan een privéberichtje met daarin een korte uitleg wie
Het woord priveberichtje is een link naar een PM versturen naar jou
Ben er mee bezig!"There is more to poker than life."
-
20-10-10 #7
Ik zie nog 1 linkje naar jouw naam staan, die gaan we wijzigen! Hopelijk stopt dan de stroom met berichtjes (Ik heb je overigens ook een aantal keer een bericht gestuurd
)
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
20-10-10 #8
Tja, hoop voor je dat het wordt opgelost!
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
20-10-10 #9PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
-
20-10-10 #10PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips