Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: preflop all in

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk berichten
    Ben het ook wel eens met..... Bij de PKR Freerolls helemaal, de eerste 4 handen speel ik standaard niet, zelfs niet met AA, omdat er nog 4-5 all in gaan is de kans op een flush of straight mij toch ineens veel te groot, want zo'n mazzel heeft er 1 dan ook wel weer.
    afbeelding
    Laatst gewijzigd door Innomine; 21-11-11 om 21:30.
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterredag Bekijk berichten
    Ben het ook wel eens met..... Bij de PKR Freerolls helemaal, de eerste 4 handen speel ik standaard niet, zelfs niet met AA, omdat er nog 4-5 all in gaan is de kans op een flush of straight mij toch ineens veel te groot, want zo'n mazzel heeft er 1 dan ook wel weer.
    Good strategy imho, zeker winstgevend imho.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Goede strategie, net als die op het PKR.com forum, om de 3 handen all in. Met daarbij elk paartje ofzo......gegarandeerd succes!
    "There is more to poker than life."

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Goede strategie, net als die op het PKR.com forum, om de 3 handen all in. Met daarbij elk paartje ofzo......gegarandeerd succes!
    Haha! Heb die thread ook gelezen. Die gasten gingen gewoon lomp deep...unreal Ga ik zeker een keer doen!
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Junior Member
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    8,930
    Bracelets
    ahopstaken is nog maar een beginner 
    Sommige handen vind ik echt moeilijk om te spelen preflop.
    Een 10-10 bijvoorbeeld. Meestal als je 4 x BB raised wordt je gewoon gecalled. Je mist de flop en de ander bet gelijk de hele pot of gaat all-in. Als je dan called blijken ze echt een rag hand te hebben en winnen ze met een miracle escape op de river!

Blijft moeilijk..

Forum rechten