je blijft mij held hoor
gek en je kan ook nog kaai goed pokeren
en holic is de man die zelfs jerommke gek maken kan en dat zijn er niet veel.
Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion
-
28-07-10 #81music is my only god,use it to prenounce my vision.
music brings the prophecy.
hardstyle is my true religion 8-)
-
28-07-10 #82
ffs shifty; wij, van de organisatie, krijgen almaal klachten dat jij je HU's niet wilt spelen.
tis natuurlijk niet de bedoeling dat uitnodigingen worden geweigerdp0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough
-
29-07-10 #83
Hahahaha ik kon vandaag (nu gister) niet...
Morgen (nu vandaag) ben ik available vanaf 18:00 ofzo.
/bio
-
29-07-10 #84
Ik heb beide partijen al gespeeld in mijn poule en neem aan dat ik door ben.
Het enige is dat ik vanaf morgen er sowieso een week niet ben, ik heb met wat vrienden een villa gehuurd op Ameland met eigen zwembad,sauna,jacuzzi enzovoort.
Na deze week heb ik in Hoorn nog een week kermis dus zal ik vrij weinig online zijn aangezien in bier aan het "inslaan" ben
Jullie moeten maar kijken hoe jullie het doen met het toernooi, als het nodig is kan je me gewoon eruit gooien en dan bata doorlaten gaan.
-
29-07-10 #85
-
29-07-10 #86
Ik heb tegen Riekje gespeeld, en gewonnen.
Key hand was er niet echt, ik kreeg de kaarten, riekje niet, daardoor foldde ze nogal veel en kon ik mijn KK QQ en JJ niet spelen
Ik had daardoor de overhand, en riekje niet
Laatste hand 50/100BB Ik raise 230 met KJ sooted, riekje schuift allin met 77 en 560 chips, 330 to call, riekje had op de flop nog maar 1 out...
Rara wat was de flop?
-
29-07-10 #87
AQT of QT9 van dezelfde kleur
p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough
-
29-07-10 #88
8 9 10 van dezelfde kleur!, zodat riekje alleen met 6 van die kleur kon winne
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
29-07-10 #89
-
29-07-10 #90

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google