Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.
Resultaten 81 tot 90 van de 169
    Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,566
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    je blijft mij held hoor
    gek en je kan ook nog kaai goed pokeren
    en holic is de man die zelfs jerommke gek maken kan en dat zijn er niet veel.
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    ffs shifty; wij, van de organisatie, krijgen almaal klachten dat jij je HU's niet wilt spelen.

tis natuurlijk niet de bedoeling dat uitnodigingen worden geweigerd
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Hahahaha ik kon vandaag (nu gister) niet...
    Morgen (nu vandaag) ben ik available vanaf 18:00 ofzo.

/bio

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik heb beide partijen al gespeeld in mijn poule en neem aan dat ik door ben.

Het enige is dat ik vanaf morgen er sowieso een week niet ben, ik heb met wat vrienden een villa gehuurd op Ameland met eigen zwembad,sauna,jacuzzi enzovoort.

Na deze week heb ik in Hoorn nog een week kermis dus zal ik vrij weinig online zijn aangezien in bier aan het "inslaan" ben

Jullie moeten maar kijken hoe jullie het doen met het toernooi, als het nodig is kan je me gewoon eruit gooien en dan bata doorlaten gaan.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anusbal Bekijk berichten

Jullie moeten maar kijken hoe jullie het doen met het toernooi, als het nodig is kan je me gewoon eruit gooien en dan bata doorlaten gaan.
    Ik neem aan dat we gwoon ff op je wachten tot j trug bent, no rush 8-)

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik heb tegen Riekje gespeeld, en gewonnen.

Key hand was er niet echt, ik kreeg de kaarten, riekje niet, daardoor foldde ze nogal veel en kon ik mijn KK QQ en JJ niet spelen
    Ik had daardoor de overhand, en riekje niet

Laatste hand 50/100BB Ik raise 230 met KJ sooted, riekje schuift allin met 77 en 560 chips, 330 to call, riekje had op de flop nog maar 1 out...
    Rara wat was de flop?

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    AQT of QT9 van dezelfde kleur
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    40,230
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    8 9 10 van dezelfde kleur!, zodat riekje alleen met 6 van die kleur kon winne
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p0kerholic Bekijk berichten
    AQT of QT9 van dezelfde kleur
    Gwn bagger... Ik was de betere, maar ja shift won...
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donuthare Bekijk berichten
    8 9 10 van dezelfde kleur!, zodat riekje alleen met 6 van die kleur kon winne
    met een T98 flop ligt riekje gwn nog voor....

maar mijn gok klopt ook niet want str8 beats set, flushdraw + pair op flop dus i guess

Forum rechten