Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.
Resultaten 31 tot 40 van de 169
    Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik zie iwud al zitten, al die namen op papiertjes schrijven... netjes uitknippen, allemaal in de slakom en grabbelen maar

:9

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Ik zie iwud al zitten, al die namen op papiertjes schrijven... netjes uitknippen, allemaal in de slakom en grabbelen maar

:9
    Uit vertrouwelijke bron vernomen, gaat hij dat doen in zijn blotuh kont....
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Jongens, jongens, jongens....

Houden we het een btje netjes...
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Het volgende gaat gebeuren:

Er zijn 3 poules (2x 4 personen en 1x 3 personen)
    In de poule speel je tegen alle andere leden. Als je wint krijg je 1 punt. De top 2 uit elke poule gaat door.

Daarna gaan de winnaars van de ene poule spelen tegen de nummer 2 van de andere poule. Nu moet je een best of 3 serie spelen.
    De winnaars gaan dan door en spelen met zijn 3en tegen elkaar een best of 3.

De twee beste spelers van die serie gaan in de "grand finale" nog 1 keer HU tegen elkaar om de winnaar te bepalen!!

Poule A
    - innomine
    - Riekje
    - Jweetje
    - Shiftyxx

Poule B
    - Jerommke
    - IWUD
    - essential
    - p0kerholic

Poule C
    - domdy
    - anusbal
    - bata4

Regel via PM elkaars MSN om afspraken te maken voor dag/tijd waarop jullie gaan spelen!!!
    Als je een datum/tijd hebt kan je het hier ook posten, leuk om dan te railen voor de andere deelnemers!

Indien Jweetje toch niet mee doet dan bestaat poule A ook uit 3 personen.

Na iedere gespeelde HU svp hier de uitslag plaatsen.

De trekking is onder toezicht van p0kerholic uitgevoerd door mij.

Succes allemaal!!
    "There is more to poker than life."

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    omg, in de poule des doods voel me nu al kansloos.

Ik was live aanwezig bij de loting en ik kan bevestigen dat die 100% eerlijk was :9 , niet verwonderlijk met deze pouleindeling

Als iemand dit nu leest en alsnog mee wil doen, kan die erbij in Poule C.

Voor de duidelijkheid, kwartfinale ziet er als volgt uit:

A1 vs B2
    B1 vs C2
    C1 vs A2

Have fun allemaal en /gl!
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Juist ja, klinkt goed, moet eigenlijk nog iemand bij he?

Is er nog een datum ofzo dat het gebeurt moet zijn?
    Ik stuur zo direct de eerste PM wel
    1 3 of 5 dollar SNG? Of mag je dat zelf weten. Regular only?

Dus zometeen 3 finalisten die allemaal 3 keer tegen elkaar gaan, de beste 2 daarvan spelen de echte finale? juist ja.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p0kerholic Bekijk berichten
    omg, in de poule des doods voel me nu al kansloos.
    yeah right...., Poul C... that's the one...
    Congrats Domdy en Anus
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    yeah right...., Poul C... that's the one...
    Congrats Domdy en Anus
    Mwehehe positioneer jezelf maar als underdog!8-)
    Ik zeg rusland, EK2008.

PKR speler xriddyx's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    5,441
    Bracelets
    xriddyx is al vier bracelets waard  xriddyx is al vier bracelets waard  xriddyx is al vier bracelets waard  xriddyx is al vier bracelets waard 
    jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa iik zit bij holic.
    al ben ik tegen deze drie best wel kans loos hahahah tegen iedereen wel lol

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xriddyx Bekijk berichten
    jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa iik zit bij holic.
    al ben ik tegen deze drie best wel kans loos hahahah tegen iedereen wel lol
    Ik was al kansloos toen ik me inschreef.... ik ga winnen met 30% skill en 70% luck!
    Ja...het glas is altijd halfvol

P.S. In principe kan ik altijd, dus ik wacht de PM's wel af...vrij zeker dat ik gewoon kan wanneer jullie willen dat ik je wegdonk

Forum rechten