Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.
Resultaten 21 tot 30 van de 169
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p0kerholic Bekijk berichten
    en is er een onafhankelijke functionaris aanwezig bij de draw?

ik verwacht toch wel een adequaat protocol hiervoor.
    Ja, jij bent dat. Ik trek de namen en jij kijkt live mee via de webcam.................kan domdy ook wel vragen om mee te kijken. Heb gehoord dat hij ervaring heeft met zuke dingen 8-)
    "There is more to poker than life."

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Ja, jij bent dat. Ik trek de namen en jij kijkt live mee via de webcam.................kan domdy ook wel vragen om mee te kijken. Heb gehoord dat hij ervaring heeft met zuke dingen 8-)

Denk niet dat Domdy naar jou gaat kijken over de webcam, daar mis je de rondingen een beetje voor.
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    en is er een onafhankelijke functionaris aanwezig bij de draw?

ik verwacht toch wel een adequaat protocol hiervoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Denk niet dat Domdy naar jou gaat kijken over de webcam, daar mis je de rondingen een beetje voor.
    Ik moest lachen....

Anyway, wie beheerd de odds voor het gokken op de winnaars? (Pokeforumchips)
    Want als er ergens op gewed kan worden, ben ik er als de kippen bij8-)
    Nog beter als ik voor mn eigen geluk kan zorgen hehehe:*

Succes nog heren met het verder uitwerken van dit toernooitje

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    /Grrrrr
    /Shake head
    /Thumbs down
    /SpewLoser

Ok ff over die webcam....
    Ik heb tenminste een webcamsletj 8-)

(Ik weet niet of dit nou zo n goeie bekentenis is van me mja......)

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    /
    Ok ff over die webcam....
    Ik heb tenminste een webcamsletj 8-)
    En ze heet IWUD?
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Ik moest lachen....

Anyway, wie beheerd de odds voor het gokken op de winnaars? (Pokeforumchips)
    Iedereen kan voor bank spelen imo, kijken of iemand uitdaging met je aan wil...

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Aankomend weekend sluit te inschrijving en ga ik de namen trekken.

Dus, wil je nog mee doen? Schrijf je in!!
    "There is more to poker than life."

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Oehh kep er nu al zin in: )
    Hoe ga je et nou doen dan?

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Wat ik me trouwens net bedacht, ben vanaf 30 juli een week weg op vakantie dus ik hoop dat het uitkomt met de planning.

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik hoop wel dat ik bij holic in de poul zit
    ander speel ik weer niet tegen hem.
    en wie ik daar na tegen kom maak niet uit lol
    of droom ik nu al weer hahaha
    nee heb er wel zin in ik heb al ge oefent
    dat ging goed de helft van mij winst weg van 3 weken spelen.
    dus zal wel ramp worden
    ik dacht steed dat ik hem had en weg geld
    bij 50 dol down heads up cash game heb ik het maar op gegeven lol
    maar wel weer iets geleert ik kan er niks van lol.
    gr richard
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Forum rechten