Ik doe mee![]()
Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion
-
11-07-10 #11Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
11-07-10 #12
Misschien leuk voor Danny en Bart om aan de winnaar een t-shirt uit te delen of iets dergelijks?
-
12-07-10 #13
ik twijfel of ik er genoeg tijd voor vrij kan maken... iets meer informatie zou ik wel willen horen
-
12-07-10 #14
De inschrijving om mee te doen is nog open.
Zodra deze gesloten is gooi ik alle namen in een hoge hoed. Eén voor één trek ik daar een naam uit.
Deze 1e twee spelen tegen elkaar, de volgende 2 tegen elkaar enz......
Wie tegen wie moet spelen plaats ik hier. Dan kunnen die mensen via PM of msn een afspraak maken om HU te gaan spelen (moet wel binnen enkele dagen gebeuren, anders duurt het allemaal erg lang)
De winnaar post een screenshot van de uitslag en gaat door naar de volgende ronde.
Vervolgens begint het weer van voor af aan, tot er een winnaar is!
Mogelijkheid 2:
Zie boven, maar dan best of 3 HU games.
Mogelijkheid 3:
Iedereen speelt tegen iedereen. Winnaar krijgt 1 punt en degene met de meeste punten wint.
Maar denk dat hier ook veel tijd in gaat zitten, dus een freeze out is de beste optie."There is more to poker than life."
-
12-07-10 #15
of 4 poules van 4 toch?
p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough
-
12-07-10 #16
Klinkt leuk! Hoewel ik echt de ballen verstand heb van HU spelen, schrijf ik me toch in... voor de lulz
-
12-07-10 #17
Poule is wel grappig... poule van 3 of 4 mensen, allemaal 1 wedstrijd en winnaar gaat door?
-
14-07-10 #18
Is er al wat meer bekend over hoe en wanneer?
/shameless bumb voor meer deelnemers!
-
14-07-10 #19
-
14-07-10 #20
en is er een onafhankelijke functionaris aanwezig bij de draw?
ik verwacht toch wel een adequaat protocol hiervoor.p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google