Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.
Resultaten 11 tot 20 van de 169
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik doe mee
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Misschien leuk voor Danny en Bart om aan de winnaar een t-shirt uit te delen of iets dergelijks?

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik twijfel of ik er genoeg tijd voor vrij kan maken... iets meer informatie zou ik wel willen horen

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    ik twijfel of ik er genoeg tijd voor vrij kan maken... iets meer informatie zou ik wel willen horen
    De inschrijving om mee te doen is nog open.
    Zodra deze gesloten is gooi ik alle namen in een hoge hoed. Eén voor één trek ik daar een naam uit.
    Deze 1e twee spelen tegen elkaar, de volgende 2 tegen elkaar enz......
    Wie tegen wie moet spelen plaats ik hier. Dan kunnen die mensen via PM of msn een afspraak maken om HU te gaan spelen (moet wel binnen enkele dagen gebeuren, anders duurt het allemaal erg lang)

De winnaar post een screenshot van de uitslag en gaat door naar de volgende ronde.
    Vervolgens begint het weer van voor af aan, tot er een winnaar is!

Mogelijkheid 2:
    Zie boven, maar dan best of 3 HU games.

Mogelijkheid 3:
    Iedereen speelt tegen iedereen. Winnaar krijgt 1 punt en degene met de meeste punten wint.
    Maar denk dat hier ook veel tijd in gaat zitten, dus een freeze out is de beste optie.
    "There is more to poker than life."

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    of 4 poules van 4 toch?
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Klinkt leuk! Hoewel ik echt de ballen verstand heb van HU spelen, schrijf ik me toch in... voor de lulz

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Poule is wel grappig... poule van 3 of 4 mensen, allemaal 1 wedstrijd en winnaar gaat door?

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Is er al wat meer bekend over hoe en wanneer?

/shameless bumb voor meer deelnemers!

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Is er al wat meer bekend over hoe en wanneer?

/shameless bumb voor meer deelnemers!
    Het wordt een poule systeem, wie in welke poule komt volgt nog.
    Topic staat er nog maar 5 dagen, dus hou de inschrijving nog even open.
    "There is more to poker than life."

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    en is er een onafhankelijke functionaris aanwezig bij de draw?

ik verwacht toch wel een adequaat protocol hiervoor.
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Forum rechten