Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.
Resultaten 141 tot 150 van de 169
    PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    en... is er al iets gespeeld? :{
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 

Wink

Tref m niet op MSN of ik heb internet probs. Maar ik ga t fixen.
    Kan met mn desire een WiFi hotspot maken. Eens kijken of pkr dan een beetje wil draaien

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Jah als ik op msn ben heb ik je ook nog niet online gezien. Denk dat we elkaar steeds net mislopen :{

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ja, die Jweetje die leeft snachts, heb je nix aan die kerel
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    morgenavond Anus ?

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Alleen mn pkr doet raar, kan friendlist niet bekijken... moet via msn

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Morgen avond moet wss wel lukken ik kijk wel of ik je op msn zie

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets

Red face

heb je me nou op msn ?

jweetje AT hotmail . com

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Zonet tegen Anus gespeeld.

En ik heb heb met 2-0 gewonnen *)

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Zonet tegen Anus gespeeld.

En ik heb heb met 2-0 gewonnen *)
    Congrats!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Forum rechten