Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pokerforum.NL HU champion

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.
Resultaten 1 tot 10 van de 169
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 

Pokerforum.NL HU champion

P0kerholic, domdy en ik hebben wat leuks bedacht.

Het pokrForum.nl heads up championship!

Wat is de bedoeling:
    - iedereen kan mee doen.
    - inschrijving in DIT topic.
    - $3 SNG HU games (lager/hoger kan ik overleg)

Of het een shoot out systeem wordt, of poules worden gevormd moeten we nog even overleggen.

Winnaar krijg een date met WELLLBET*

SCHRIJF JE ALLEMAAL IN!!!!!!!

Nadere details volgen!

* wel zelf regelen met haar in de chat op pkr.

=EDIT=
    Wie doet mee??

IWUD
    p0kerholic
    domdy
    jerommke
    shifty
    anusbal
    essential
    Bata4
    Riekje
    Innomine

RESERVE LIJST
    Jweetje

De poule indeling en tussenstand: update 2/8 17.30 uur

Poule A
    - innomine 3/3
    - Riekje 0/3
    - Jweetje 2/3
    - Shiftyxx 1/3

Poule B
    - Jerommke 0/2
    - IWUD 3/3
    - essential 0/2
    - p0kerholic 2/3

Poule C
    - domdy 1/2
    - anusbal 2/2
    - bata4 0/2

Hiermee zijn de kwartfinales bekend! Dit zijn ze:

A1 vs B2 Innomine - p0kerholic

B1 vs C2 IwantUrDough - Domdy

C1 vs A2 Anusbal - Jweetje

Deze gaan een best-of-3 spelen voor een plek bij de laatste 3!
    "There is more to poker than life."

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Liever n date met Trymean, quality Versus quantity 8-)

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik doe graag mee
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik doe graag mee.... Al poker ik nouwlijks meer online en is mijn eigen challenge een beetje is verwaterd, win ik deze op mn sloffen^^

Hahhaha poch poch kuch kuch**8-)

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Count me in

Je kan het best voor een shootout gaan, of er moeten heel veel deelnemers komen dan zou een poule makkelijker zijn.

Als je een shootout wil doen, gewoon 1 match per ronde of best out of 3?

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anusbal Bekijk berichten
    Count me in

Je kan het best voor een shootout gaan, of er moeten heel veel deelnemers komen dan zou een poule makkelijker zijn.

Als je een shootout wil doen, gewoon 1 match per ronde of best out of 3?
    Er is nog ruimte om er over te praten wat de beste/leukste manier is om dit te gaan spelen.

Ik denk dat ik alle namen van deelnemers opschrijf, in een hoge hoed doe en dan 2 namen er uit haal die tegen elkaar moeten spelen.
    Dan valt er 1 naam af en de ander gaat in de hoed samen met de andere winnaars van de 1e HU game.

Best of 3 is ook een mogelijkheid

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    schrijf me wel in als pokergek1986
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    ik wil ook wel mee doen ,misschien is het een idee om een private toernooi aan te vragen een terminator 2 kost dan wel 10$ minimaal ik weet niet of die buyin voor iedereen is op te brengen.

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essential Bekijk berichten
    ik wil ook wel mee doen ,misschien is het een idee om een private toernooi aan te vragen een terminator 2 kost dan wel 10$ minimaal ik weet niet of die buyin voor iedereen is op te brengen.
    Is op zich wel een idee, zal zo even kijken of het mogelijk is, maar denk dat de meeste de $10 niet kunnen neerleggen. :{

=EDIT=
    Heads up is niet mogelijk om prive toernooi mee aan te vragen.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Count me in....
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Forum rechten