|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
(#1)
|
|||
|
|||
|
Beste pokerfans,
Zoals jullie allemaal kunnen zien is PokerForum sinds vandaag live! Het heeft behoorlijk wat tijd en moeite gekost, maar nu is het dan echt zo ver. Er is het één en ander veranderd, zo hebben onze bezoekers de mogelijkheid om van meerdere poker programma's gebruik te maken. De insteek is om voor ieder wat wils te bieden, waarbij elk programma wel duidelijk zijn eigen 'plek' krijgt. Zo gaan we voor een breder bereik, maar blijft 'PKR' wel gewoon 'PKR'. Op deze manier zal elk programma op PokerForum zijn eigen gezicht krijgen (en in het geval van PKR behouden). We zijn uiteraard erg benieuwd wat jullie er van vinden! Vragen en/of opmerkingen kan je voorlopig bij mij en later ook IWUD en onze nieuwe admin Bart neerleggen. Veel plezier toegewenst op het PokerForum! |
|
(#2)
|
||||
|
||||
|
heel mooie site!! veel beter
![]() |
|
(#3)
|
||||
|
||||
|
Na het inloggen kon ik niet rechtstreeks naar het forum. Kon alleen kiezen op Titan,Pokerstars of pkr te downloaden.
Moest weer opnieuw naar pokerforum.nl Site ziet er netjes uit voor de rest gj ![]() |
|
(#4)
|
||||
|
||||
|
Hmmm alles blijft dus zoals het is... Had liever gezien dat we helemaal opnieuw begonnen hoor
Alle threads foetsie, of alleen de gedateerde weg ofzo...Waarom gekozen om alles te houden?Verder ziet het er wil nice uit, al vond ik een volledig nieuwe look óók wel leuk. Nu nog de favicon wijzigen in het nieuwe logo en we kunnen ermee door hmm ![]() Ik plaats hier nog wel wat dingen waar ik tegenaan loop... zoals de homepagina, die link met "ga hier naar onze PKR sectie" waarom is niet die hele zin een link, waarom alleen het woord PKR? Is onlogisch. ![]() |
|
(#5)
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik had dat ook en acher pokerforum.nl typte ik gewoon /forum Nu zie ik dat het pad veranderd is naar PKR/forum ![]() |
|
(#6)
|
|||
|
|||
|
Ik vind het juist goed dat alle posts behouden zijn gebleven.
Wat ik trouwens wel 'vervelend' vind is dat de subforums in een andere volgorde staan dan eerst ![]() |
|
(#7)
|
||||
|
||||
|
ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik 4 chips minder
btw, vind die url niet lastiger, gewoon p , down, enter en je bent er. |
|
(#8)
|
||||
|
||||
|
Als .com het zo akkoord vind en we dus bijna op de oude manier verder mogen vind ik dat super!
goed gedaan luitjes misschien wat een brutale vraag, maar komen de freerolls en added toernooien ook weer terug? |
|
(#9)
|
|||
|
|||
|
Ziet er strak uit. Geen kritiek van mijn kant, behalve positieve.
|
|
(#10)
|
||||
|
||||
|
ik heb even een vraag. ik druk altijd op nieuwe berichten en daar kijk ik dan naar de nieuwe berichten. als ik nu op nieuwe berichten druk komen er dan ook berichten van topics die niet over pkr gaan naar boven?
|
![]() |
| Discussietools | |
|
|