Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pokerboeken Doyle Brunson's

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    Thijssie123 is nog maar een beginner 

pokerboeken Doyle Brunson's

eeey wil graag een keer een pokerboek lezen en ik zag dat super system van Doyle Brunson's dat dat boek vertaalt is naar het nederlands heeft iemand mischien dat boek in het nederlands gelezen en is dat een aanrader of is die in het engels beter.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Kan het nog nergens vinden in het Nederlands. Maar, speel je alleen hold'em of ook andere spellen?
    Als je alleen hold'em speelt kan je beter naar een ander boek kijken. Doyle heeft het over veel meer varianten dan alleen hold'em!
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    ik speel alleen hold'em ik heb wel wat gevonden Super System in het Nederlands

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Als je een leuk en leerzaam boek wil over hold 'em zou ik het groene en blauwe boekje van Phil Gordon aanraden!
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    okee bedankt voor je advies ik ga er een van die tweee mischien bestellen op bol.com maar ken je ook goede pokerboeken die in het nederlands geschreven zijn die je me kan aanraden aan mij

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijssie123 Bekijk berichten
    okee bedankt voor je advies ik ga er een van die tweee mischien bestellen op bol.com maar ken je ook goede pokerboeken die in het nederlands geschreven zijn die je me kan aanraden aan mij
    Helaas zijn er weinig goede pokerboeken in het Nederlands. Rolf Slotboom schrijft zelfs in het Engels, daar is een veel grotere markt voor. Engels lezen is imo beter omdat de termen dan correct blijven. Soms zijn die Nederlandse vertalingen zo slecht dat bijv. het woord villain wordt vertaald met 'schurk' of 'squeezen' met 'uitpersen'. Misschien is dit boek een uitzondering.

Het boek van Doyle Brunson is wel enigszins verouderd. Zijn boek stamt nog uit de tijd dat poker gespeeld werd door oudere mannen of duistere figuur met sigaar en hoed. Inmiddels is er zoveel veranderd op pokergebied dat dit boek geen goede handleiding meer biedt. Ik zelf lees bijv. nog wel de boeken van Harrington on Holdem (deel 1, 2 en 3), dat is een goede indicatie voor live poker.

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Je kunt ook beginnen met het Little Green Book van Gordon voordat ja aan het Little Blue Book begint, iets meer basic en een goed startpunt! Ik weet echter niet wat je niveau is en waar je graag je focus op wilt leggen (SNG, MTT, cash & stakes).

De moeilijkheidsgraad van de Engelse taal die gebruikt wordt in beide boeken is niet heel hoog en goed te begrijpen. Math is an universal language
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    mijn niveau is een gemiddelde speler en ik speel vaak SNG en MTT en heel soms cash games

Forum rechten