Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pocket Koningen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.
Resultaten 1 tot 10 van de 16
    PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    1,433
    Bracelets
    MrShowdown77 is nog maar een beginner 

Pocket Koningen

Misschien hebben er meer mensen last van, maar negen van de tien keer verlies ik met pocket koningen all-in pr?lop. Er is altijd wel iemand met een aas die callt. De andere kaart erbij is niet van belang, want steeds komt er een aas op de flop.

Ben bijna geneigd om pocket koningen weg te gaan gooien als ik ze krijg. Zijn er nog meer mensen die dit soort zelfde handen steeds verliezen?

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    ach soms verlies je ze en soms niet maar als je een tijdje zulke handen krijgt en ze worden achter elkaar gekraakt dan denk je dat je er alleen maar mee kan verlies terwijl ze op de langere termijn meestal wel stand zullen houden (geldt voor QQ KK AA pre flop ). ik kan alleen maar zeggen dat het spijtig is maar je doet niets fout

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    1,433
    Bracelets
    MrShowdown77 is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AKrutger47 Bekijk berichten
    ach soms verlies je ze en soms niet maar als je een tijdje zulke handen krijgt en ze worden achter elkaar gekraakt dan denk je dat je er alleen maar mee kan verlies terwijl ze op de langere termijn meestal wel stand zullen houden (geldt voor QQ KK AA pre flop ). ik kan alleen maar zeggen dat het spijtig is maar je doet niets fout
    Zal ze zo ook blijven spelen, maar het frustreert wel.. Net zo'n hand weer gespeelt (zie onderwerp ongelooflijk) en wederom verloren..

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Chips
    281
    Bracelets
    sn1pess is nog maar een beginner 
    ik speel dan liever rustig dan gelijk all in ik maak het ook genoeg mee dat je verliest op pocket koningen. dus kijk ik liever eerst de flop, dan is het al wel makkelijker

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    9 van de 10 keer met Kings verliezen allin preflop is statistisch echt compleet onmogelijk, dus zou eerst je stats ff checken als ik jouw was.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    KK vs AA, A2o+,A2s+ Dus, alle handen met een A er in: 68.61% vs 31.84%

Text results appended to pokerstove.txt

325,337,760 games 0.249 secs 1,306,577,349 games/sec

Board:
    Dead:

equity win tie pots won pots tied
    Hand 0: 68.616% 68.40% 00.22% 222529338 704290.00 { KdKh }
    Hand 1: 31.384% 31.17% 00.22% 101399842 704290.00 { AA, A2s+, A2o+ }
    Als we de AA uit de range halen: 70.2% vs 29.7%

Text results appended to pokerstove.txt

315,063,936 games 0.234 secs 1,346,427,076 games/sec

Board:
    Dead:

equity win tie pots won pots tied
    Hand 0: 70.265% 70.05% 00.22% 220698276 680521.00 { KdKh }
    Hand 1: 29.735% 29.52% 00.22% 93004618 680521.00 { A2s+, A2o+ }
    Dus, wat Domdy zegt maar dan met wat getallen en % er bij
    "There is more to poker than life."

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Lolllllll Mike, good 1.

Btw, was trouwens niet rot bedoeld naar 1st poster, maar pokeraars overdrijven altyd, 3 keer op een dag AA verliezen en we verliezen AA byna altyd ect.

Poker is beats krijgen, als je daarmee om kan gaan plus een btj abc-poker en boem we gaan winst maken, heel simpel.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    13,026
    Bracelets
    TrustYourself is nog maar een beginner 
    Grappig zeg, ik kreeg vandaag KK en ging all-in preflop. Ander callde met AA. Ik won met full house: K's over Q's. Een duidelijk voorbeeld van dat je soms geluk kan hebben maar ook veel pech (in het geval van die kerel met AA).

Junior Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    5,375
    Bracelets
    erikhd is nog maar een beginner 
    en dan valt de aas op de river

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    25,139
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Weg gooien de die troep alleen aa spelen en 75 suited...

Forum rechten