Beste iedereen,
Mijn naam is Carpe Diem, ik ben 20 jaar en ik studeer in Utrecht. Ik poker al ruim 3 jaar, waarvan het laatste jaar pas echt serieus.
In mijn korte pokercarri? heb ik tot zover kleine succesjes weten te boeken. Een 3e plaats in de Big 22 op Stars gaf mijn bankroll afgelopen juni een grote boost. Bij de laatste 3 verloor ik vrijwel mijn gehele stack met KK tegen JT. Een nare beat. Nog geen maand later haalde ik de finaletafel van de 200K GTD op IPoker. Een verloren AK vs. AQ bij de laatste 2 tafels had mij al parten gespeeld, want ik begon de finaletafel als shortstack. Uiteindelijk toch 3000 dollar weten te pakken, maar tevreden was ik niet, want de eerste plaats was ruim 42000.
Verder heb ik twee grote buitenlandse toernoooien gespeeld, te weten twee edities van de UKIPT. Helaas heb ik in beide toernooien niet weten te cashen (in Dublin kwam ik wel dichtbij), maar ik heb wel met verschillende EPT-winnaars aan tafel gezeten en ik heb er zelfs een weten uit te schaken. Iets wat mijn vrienden nog vaak van me zullen horen, haha. Over twee weken speel ik overigens de MCOP (330 side-event).
Nu zal je misschien denken wat ik hier kom doen. De laatste periode heb ik een enorme swing op Stars en ik wilde eigenlijk even op een andere site spelen. Ik heb op veel verschillende sites gespeeld en in het verleden ook op PKR. Wat ik me van PKR herinner is dat het aantal spelers klein is, maar dat er wel goed geld op te verdienen is. Ik ga het eens uitproberen. Met name wil ik de grotere toernooien gaan spelen, zoals de PKR Masters, de High Rollers en de Oktoberfest. Heeft iemand ervaring met dit niveau?
Verder wil ik me op dit forum gaan toeleggen op het bespreken van handen op PKR. Eventueel pak ik af en toe zelfs een forumtoernooitje mee.
Onderwerp: Pluk de dag
-
27-10-11 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
Pluk de dag
-
27-10-11 #2