Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: PKR Points

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,024
    Bracelets
    justin1331 is nog maar een beginner 

PKR Points

Ik heb onlangs mijn eerste storting gedaan en daarbij flink wat PKR Points gekregen. Nu ben ik benieuwd wat jullie ermee doen en misschien nog wel belangrijker; wat is het beste $/PP?

Overigens ben ik nog niet geinteresseerd in de spullen uit de PKR Store.
    PKRSpecial. "No funny stuff".

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    4,937
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Ik koop altijd tickets uit de shop met mijn punten.
    Maar hoeveel krijg je bij een eerste storting? 5000 punten?
    Dan zou ik aanraden nog even door de sparen.

In de shop is een phase 1 ticket 1500pp, een masters stage1 ticket is 3000pp. Dan heb je nog de 500dollar freerolls elke dag om 20:30 (m.u.v. woensdag dan is er een 1000 dollar freeroll, kost 1000pp), die 500pp kosten.

Verder zijn er nog PKRpunten toernooien, zo heb je de 220 buy-in, de 53-rebuy, de 550 break thru en de lotterys.
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,024
    Bracelets
    justin1331 is nog maar een beginner 
    Ik spaar inderdaad nog even door; is er van van die bovenstaande toernooien een die je aanraad?
    PKRSpecial. "No funny stuff".

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    4,937
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Dat hangt er een beetje van af wat voor limieten jij speelt/wil gaan spelen. Ik doe nooit aan die PKR-punt toernooitjes mee, omdat ik in die tussentijd met gewoon spelen ook al aardig wat puntjes kan verdienen. Als jij de micro limieten speelt dan zou je hier best aan mee kunnen doen.
    Je hebt trouwens ook nog the weekly en the monthly pkrpoints tours. Voor de monthly is ook een satelite van volgens mij ruim
    3K pp buy-in.
    Ik zelf deed hier vorig jaar aan mee terwijl ik 5K punten had (opzich niet heel slim dus), maar wist hier via de sattelite en het hoofdtoernooi wel 300K van te maken

Hiervoor heb ik toen veel mastersstage tickets gekocht en andere dingen. Heb daardoor ook 2x masters kunnen spelen met helaas geen prijs.
    Het niveau in de pp tourtjes is btw erg laag, de meesten spelen dit gewoon voor de lol heb ik het idee. Dus als je gewoon je handjes een beetje afwacht en die goed agressief speelt kan je hier best wat mee winnen.

Succes!
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

Forum rechten