Ik heb 3763 PKR points en vroeg me af wat voor dingen ik hier zoal mee kan doen![]()
Ik heb een jaar geleden ofzo een PKR card protector en pet gekocht voor live tournaments, maar je kan het blijkbaar ook inruilen tegen tournament tickets dus een tijd geleden heb ik wat punten ingeruild voor een Phase 1 ticket.
Iemand nog enig idee of ervaringen met PKR points?
Onderwerp: PKR points
Resultaten 1 tot 9 van de 9
-
18-10-11 #1
PKR points
-
18-10-11 #2
kweenie, kheb vorige week een hoodie besteld.. eigenlijk nooit tickets besteld, als je het omrekent is eigenlijk alles te duur.. de tickets en de items
"May the flop be with You!"
-
18-10-11 #3
Ja idd klopt
maar als ik ze toch heb kan ik er beter iets leuks mee doen haha
-
18-10-11 #4
Ik was aan het sparen voor een poker tafel. Maar die mooie tafel is er ondertussen uit en ik heb al een andere in de garage staan......
Ben nu aan het sparen voor de Ipad, maar denk dat ik binnenkort een hoodie ga bestellen.
Heb bijna 1 miljoen punten, dus kan van alles bestellen......twijffel nog tussen masters ticket(s) en de Ipad.
=EDIT=
Laatst een card protector besteld en verkocht aan een forum lid, nog maar net boven de 900K punten....
Dus 2 masters tickets, of nog 1 miljoen er bij sparen voor de Ipad
"There is more to poker than life."
-
21-10-11 #5
Ik moet nog wat meer punten sparen voor die Ipad.. maar ja geduld is een schone zaak (Heb bijna 30K aan punten nu)
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
21-10-11 #6
Hoveel kost die iPad dan? 2 miljoen?
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
21-10-11 #7
PKR points is pure extra cashback, mits besteed aan phases of tourney buyins.
In mijn geval ff snel uitgerekend een kleine $2000 aan tourney tickets.
Als je dan ook nog een winnende speler bent kan t nog veel hoger oplopen.
Imo altijd tourney tickets dus.
-
21-10-11 #8
-
21-10-11 #9
Het probleem is dat ik het kan omruilen tegen een Phase 1 ticket maar ik niet denk dat ik kans heb om de final phase te winnen

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google