Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pkr.nl toernooien/SNG's/cashtafels

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.
Resultaten 81 tot 90 van de 204
    PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Begonnen met 10$ en heb het langst doorgespeeld, uiteindelijk 20$ winst.

Moeten we vaker doen met zoveel pkr.nl leden.
    weg

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Beter nog, PKR.com moet na die geweldige update die eraan zit te komen een tafel openen alleen voor PKR.nl leden:9 Wachtwoord erop die elke dag verandert...

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Beter nog, PKR.com moet na die geweldige update die eraan zit te komen een tafel openen alleen voor PKR.nl leden:9 Wachtwoord erop die elke dag verandert...
    Zoiets schijnt eraan te komen.
    weg

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Joehoeee Ik verveel me. Zijn er mensen all in die samen even een SNG willen doen? Cashgame? you name it.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Join maar een tafel waar ik aan zit.

thebeeches
    confucios bay
    finders keep
    of rainbows end
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Chips
    3,049
    Bracelets
    timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Is er al meer bekend over die update dan? Ik heb met PKR afgesproken dat ze me op de hoogte zouden houden als dat eraan komt, want we willen inderdaad zo'n tafel

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timhessel Bekijk berichten
    Ik heb met PKR afgesproken dat ze me op de hoogte zouden houden als dat eraan komt, want we willen inderdaad zo'n tafel
    +5 als die komt!!!

Welke stake trouwens? Die +5 kan meer of minder worden, ligt aan de stakes :P
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    10/25 lijkt me prima. Misschien eentje lager. Dat niet alleen mensen met +50 op de bankroll kunnen spelen.

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik denk dat als er zon tafel voor alleen pkr.nl leden komt dat ik misschien weer geld ga storten bij PKR en zoals stray zegt dikke +5 voor je tim als dat er komt.!!!

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    3 cashtafels zou ideaal zijn. 2/4, 5/10 en 10/25, dan kunnen we nog wat afwisselen.

Maar we lopen op de zaken vooruit.
    weg

Forum rechten