Onderwerp: pkr.nl toernooien/SNG's/cashtafels
-
06-06-09 #51
-
06-06-09 #52
Ik ben een toernooi aan het spelen! Deepstack. 5,50. zit nu bij de laatste 23!
Kan wel een beetje support gebruiken!
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
06-06-09 #53
ik kom kijken, maar heb chatban
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-06-09 #54
-
06-06-09 #55
je staat mooi, maar wta duurt zo'n toernooi lang
. doe je best
Ah, je ziet me al. kan niks terugroepe^^Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-06-09 #56
stomme chat ban!
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
06-06-09 #57
ik geef mn commentaar wel hier, ik edit dit bericht telkens. zag ik jou ook niet vaak op pokerstars? of was dat een andere pkr.nl'r?
au, stomme K10Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-06-09 #58
Neej dat was ik

Ik krijg echt niks
Had KJ
) HAHA eindelijk es wat....
EDIT:
SHIT!!! eindelijk AK, wordt ie gekraakt door die stomme boeren!
EDIT:
Nou ja ik ben 17e geworden,niet echt eerlijk... maar ja soms is dat zo...
IIG wel lekker gespeeld!
EDIT2:
Wie o wie heeft er zin om te cashen?Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
06-06-09 #59
-
06-06-09 #60

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google