Onderwerp: pkr.nl toernooien/SNG's/cashtafels
-
04-06-09 #41
-
04-06-09 #42
Ik zit aan 3 tafels, maar kom maar naar Dokos.
MarcOpa, amsterdamosdorp en riekje zitten daar ook!"There is more to poker than life."
-
04-06-09 #43
Bedankt voor de waarschuwing!
weg
-
05-06-09 #44Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
Was ik al maar het gaat verder ....

Bij mij was het ongeveer hetzelfde, ook alles werd gekraakt of op zen minst geriverd, maar dat heb jezelf ook wel gezien. Op 4ct & 10ct gezeten en smorgens een paar tourtjes. Nix, maar dan ook nix hitten of PP's werden gekraakt.
Vandaag lekker etentje gepland dus heeft pkr eens tijd om af te koelen (ik ook ondertussen) en mss gaat het morgen wel weer beter
-
05-06-09 #45
kheb op pkr zelfmoord gepleegd zoongeveer. kwast zat, telkens verliezen, laatste 1$ gewoon pushe blind, verloor uiteraard.
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-06-09 #46
Ik heb me net ingeschreven voor phase 2, misschien iemand online die nog een ticket over heeft? Wel opschieten dan.
weg
-
06-06-09 #47
ik zie je zitte, kkan niks zegge, chatban
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-06-09 #48
lol, teveel nederlands gepraat? :P
weg
-
06-06-09 #49
nou, teveel gelult, niet eens nederlands. tis gewoon gemeen, ik praatte engels, maar ik ben tog gereport vanwege buitenlands spreken. iemand wilde mn msn, ik zei nee, hij bleef zeure, ik ging hele verhalen ophange, over dat ik drugs dealde, wapens smokkelde en nog een hoop onzin. toen zeidie: ik ga je laten bannen. zei ik: dan maak ik tog lekker een ander account aan, ben tog blut. misschien daarom
-
06-06-09 #50
Is er nog iemand aan het spelen?
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google