Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pkr.nl toernooien/SNG's/cashtafels

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.
Resultaten 41 tot 50 van de 204
    PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straycat30 Bekijk berichten
    Werd eventjes gek op de 10/25, dus speel nu voor de verandering eens 5/10.

Al mijn hoge pps werden gekraakt. JJ door 99 AA door 55 was echt ongelofelijk. Daarnaast hitte ik bijna geen een van mijn draws.
    Omdat het vanochtend een stuk beter ging uiteindelijk maar $11 verloren.

Maar nu eventjes een stapje omlaag om minder te gaan verliezen mocht ik gaan tilten *)
    Zo'n fase had ik dus ook maar dan dagenlang.

Ik zit nu al aan 4 tafels anders kwam ik wel bij je aan tafel, misschien dalijk.
    weg

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik zit aan 3 tafels, maar kom maar naar Dokos.
    MarcOpa, amsterdamosdorp en riekje zitten daar ook!
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Bedankt voor de waarschuwing!
    weg

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straycat30 Bekijk berichten
    Werd eventjes gek

Was ik al maar het gaat verder ....

Bij mij was het ongeveer hetzelfde, ook alles werd gekraakt of op zen minst geriverd, maar dat heb jezelf ook wel gezien. Op 4ct & 10ct gezeten en smorgens een paar tourtjes. Nix, maar dan ook nix hitten of PP's werden gekraakt.

Vandaag lekker etentje gepland dus heeft pkr eens tijd om af te koelen (ik ook ondertussen) en mss gaat het morgen wel weer beter

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    kheb op pkr zelfmoord gepleegd zoongeveer. kwast zat, telkens verliezen, laatste 1$ gewoon pushe blind, verloor uiteraard.
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Ik heb me net ingeschreven voor phase 2, misschien iemand online die nog een ticket over heeft? Wel opschieten dan.
    weg

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik zie je zitte, kkan niks zegge, chatban
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    lol, teveel nederlands gepraat? :P
    weg

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    nou, teveel gelult, niet eens nederlands. tis gewoon gemeen, ik praatte engels, maar ik ben tog gereport vanwege buitenlands spreken. iemand wilde mn msn, ik zei nee, hij bleef zeure, ik ging hele verhalen ophange, over dat ik drugs dealde, wapens smokkelde en nog een hoop onzin. toen zeidie: ik ga je laten bannen. zei ik: dan maak ik tog lekker een ander account aan, ben tog blut. misschien daarom

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Is er nog iemand aan het spelen?
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Forum rechten