Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pkr.nl toernooien/SNG's/cashtafels

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.
Resultaten 181 tot 190 van de 204
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Geficiteerd!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Proficius :9

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Wie speelt er vanavond een GTD?
    Ook zit ik eraan te denken om met de PKR open $10.000 mee te doen Anyone?

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Wie speelt er vanavond een GTD?
    Ook zit ik eraan te denken om met de PKR open $10.000 mee te doen Anyone?
    Ik doe ook weer een x mee met de open.
    Succes als je ook mee doet!! Ik zie dat je toch niet mee doet :S
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Ik doe ook weer een x mee met de open.
    Succes als je ook mee doet!! Ik zie dat je toch niet mee doet :S
    Nee inderdaad Ik bedacht me opeens, dat het mij iets te veel runners zijn door alle loteries, waardoor er ook heeel veel donkey's meedoen:*

Dusss, ik heb besloten om met de 1500GTD en de 3500 GTD mee te doen*)

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Nee inderdaad Ik bedacht me opeens, dat het mij iets te veel runners zijn door alle loteries, waardoor er ook heeel veel donkey's meedoen:*

Lol, en de 1500 met $5 buy in kent geen donkey's?
    Om nog maar te zwijgen over de trip chance, dat is pas een donk toernooi!

Maar, succes en pak ze!!

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 

Hier snap ik dus niets van....

Donkey's leveren je geld op..., niet betere spelers...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    Hier snap ik dus niets van....

Donkey's leveren je geld op..., niet betere spelers...
    Ik speel liever met goeie spelers dan met donkey's....Jij niet dan? Mensen die gewoon callen met premium handen en niet direct allin gaan op draws enzo?

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Ik speel liever met goeie spelers dan met donkey's....Jij niet dan? Mensen die gewoon callen met premium handen en niet direct allin gaan op draws enzo?
    ABC poker dus...........

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Lol, en de 1500 met $5 buy in kent geen donkey's?
    Om nog maar te zwijgen over de trip chance, dat is pas een donk toernooi!

Maar, succes en pak ze!!
    Jaa helaas ik lig al uit die 1500 Pushde preflop JJ...2000 chips, A-10 callt ook allin...Dat snap ik idd niet.
    Die triple chance dan maar

Je hebt HELEMAAL GELIJK JEMIG......

K Q J op de board callt iemand allin met A-3 offsuit....nou dan ben je het laagste van het laagste /boooo /loser /boooooooooooooo!
    Turn hoef ik niet te vertellen natuurlijk... 40$ kwijt vandaaag

Forum rechten