Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pkr.nl toernooien/SNG's/cashtafels

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.
Resultaten 171 tot 180 van de 204
    Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Yup maar ik heb tot "den dag van donnozel kindjes

Geen idee wat ze ermee nu weer wilden zeggen maar is een uitspraak hier voor 28/12

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Whahahahha ik ging voor de lol allin met AK offsuit. Wilde geen call ofzo, QQ callt mij, kaarten geven geen hulp loool.8-) Byebye ticket, naja.

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Wat zijn jullie allemaal aan het spelen? of gaan jullie spelen!

Ik speel op dit moment het 220 pps toernooi en een terminator sit en go.

Ga zometeen ook die 1000pps freeroll spelen!

16 dollar in de terminator gewonnen, was eerste! (maar had niemand eruit gegooit alleen nummer 2 dusz.

Net begonnen met de 1000pps.

en zit in het "geld " bij de 220 pps ben 9e geworden!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Vanavond speel ik zo ongeveer elke MTT onder de 10$ buy in... Voor wie er ook maar in eentje meedoet, /gl

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    ik speel vanavond die 1000$ freeroll, en speel sng's van 1,10 en 3,30 PL omaha 6 mensen.... en speel nog een cashtable....

Dus zin om mee te spelen! Of wil je weten hoe het nou echt zit met het w8woord:P, zoek me maar op

Iedereen veel geluk vanavond gewenst!

Liefs

:9

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    ik speel vanavond die 1000$ freeroll, en speel sng's van 1,10 en 3,30 PL omaha 6 mensen.... en speel nog een cashtable....

Dus zin om mee te spelen! Of wil je weten hoe het nou echt zit met het w8woord:P, zoek me maar op

Iedereen veel geluk vanavond gewenst!

Liefs

:9
    Helaas, ben eruit... Tournament moest plaatsmaken voor een ander..A-10 allin AK callt

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    Jammer ik dubbel net op A10 tegen K10....

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    verloor vanmiddag 500 pps freeroll, heb geen 1000 pps, 500 pps ticket was ook maar gewonne in rebuy sateliet
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Na 4,5 uur pokeren dan bijna de finaletafel van een 5.50 deepstack, sta zelf 4e. First price 200$ Eventjes winnen*)

EDIT: 5 uur pokeren, finaletafel, nog 8 te gaan. Sta 2e...nog steeds op winkoers :P

EDIT: YESSSS! 5 uur en een kwartier, 275.00 aan chips, ruime chipleader Dit wordt mn grootste cash evah:P

FINAL EDIT... heads up ging kut, hij raisde elke hand allin zo ongeveer, 1 keer top pair moeten wegleggen zelfs, laatste hand had ik middlepair, hij bet uit(bluf), ik allin. had die toppair.... Jammer maar helaas $120 gewonnen : )

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Feli kerel .... nh

Forum rechten