|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
|
(#1)
|
||||
|
||||
|
oorspronkelijke topic: http://www.pkr.nl/forum/showthread.php?t=1383
Ik denk laten we het eens proberen! Hier kun je afspreken om samen met andere pkr.nl leden aan een SNG, cash tafel of MTT te gaan zitten. Wat je sowieso moet aangeven is: De datum, tijd, playmoney of real money, cash tafel/SNG/MTT, de limiet/buy-in en het spel (bv NL holdem). Eventueel kun je bij een cashtafel ook vermelden hoe de tafel heet, als je dit niet doet moet je de naam van de tafel wel even zeggen in dit topic vlak voor het begint! Dit geldt ook voor SNG's (je kunt de ID vermelden). Aankomende pkr.nl events (deze update ik zo vaak mogelijk): geen Het is niet de bedoeling om samen te werken, dit wordt door PKR gezien als valsspelen!
|
|
(#2)
|
|||
|
|||
|
leuk idee man
+1 grtz Gerald |
|
(#3)
|
||||
|
||||
|
Ik heb nu even een uurtje vrij................wie wil er spelen????
PS: geen HU |
|
(#4)
|
|||
|
|||
|
lol hij haalt her idee bij mij ^^
![]()
|
|
(#5)
|
|||
|
|||
|
ok np +1 man
voor het goede idee grtz Gerald |
|
(#6)
|
|||
|
|||
|
|
(#7)
|
||||
|
||||
|
Iemand die wilt meedoen aan de 2+0,20 regulair die over een klein kwartier begint?
edit: lol verdubbel de eerste hand met AK suited tegen JJ, pre-flop all-in. Nam wel wat risico met callen maar als slechts 10% in het geld komt moet je toch vroeg of laat risico nemen.
|
|
(#8)
|
|||
|
|||
|
[quote=chrisbiba;13715]Iemand die wilt meedoen aan de 2+0,20 regulair die over een klein kwartier begint?
jah ik mss als je me zegt hoe wat en waar dan kan ik mss meedoen ![]()
|
|
(#9)
|
||||
|
||||
|
[quote=Simpson;13721]
Citaat:
Staat bij toernooien en dan regular.
|