Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: PKR.nl muismat terug gevonden :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

PKR.nl muismat terug gevonden :D

Had dit blijkbaar in het verkeerde forum gezet haha

ik was mijn kamer aan het opruimen en wat vind ik terug, onder een laag stof? :P

Een originele PKR.nl muismat nog in perfecte staat , wist dat ik vroeger toen deze site nog PKR.nl noemde een paar muismatjes heb besteld en daar heb ik nu dus 1 van terug gevonden haha.
    Het ziet er nog steeds schitterend uit btw
    nog iemand die zo'n exemplaar heeft?

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,151
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Haha, er ligt er hier ook eentje, maar mijn muis werkt er niet beter door
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Nee idd haha kgebruik eigl nooit een muismat, maar tis wel een leuk collectors item haha

Forum rechten